Življenje z znaMMkami
Intervju

Življenje z znaMMkami

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naša sogovornika sta tokrat Alenka Jančar, vodja oddelka za upravljanje blagovne znamke v Zavarovalnici Triglav, in Blaž Medja, kreativni vodja v Monoformu.

Jaz in sodelovanje z naročnikom/agencijo

Kaj najbolj cenite pri svojem poslovnem partnerju, ki ga predstavljamo skupaj z vami?

AJ: Strokovnost, pragmatičnost in prisluh.

BM: Odprto komunikacijo, zaupanje in dolgoročno naravnanost. Kljub številnim izzivom na mizi vedno najdejo prostor za strateški pogled, kar nam omogoča, da skupaj načrtujemo rešitve za prihodnost.

Kaj za vas pomeni dobro poslovno partnerstvo?

AJ: Zaupanje, razumevanje, imeti drugačne poglede, a z rešitvami, da lahko razvijaš novosti in prideš skupaj do cilja.

BM: Dobro partnerstvo se začne pri razumevanju – mi moramo najprej zares dobro spoznati naročnikove dejanske izzive in cilje. Ko pa naročnik zaupa našemu procesu in našim idejam, nastane tisto pravo sodelovanje, v katerem oba partnerja skupaj rasteta in ustvarjata dodano vrednost.

Kateri projekt, ki ste ga zasnovali v sodelovanju s partnerjem s sosednje strani, vam je najljubši?

AJ: Z Blažem in ekipo Monoforma je za nami več kot desetletno partnerstvo, v sklopu katerega smo izvedli številne uspešne projekte. Izpostavljam pa enega od zadnjih večjih projektov, kar smo ravno dodobra implementirali na ravni celotne Skupine Triglav. To je nova celostna grafična podoba znamke Triglav, ki najbolje »rešuje« zastavljene cilje naše nove strategije blagovne znamke.  

BM: Največji izziv in hkrati moj najljubši projekt je bil razvoj celovitega identitetnega sistema za Zavarovalnico Triglav, njene družbe, aktivnosti in produkte. Sistem omogoča številnim agencijam, da preprosto in konsistentno ustvarjajo elemente znamke. Na ta način Zavarovalnica dolgoročno zagotavlja enotno in močno podobo, kar neposredno prispeva h gradnji vrednosti in prepoznavnosti znamke.

Jaz in znamke

Najljubša kozmetična znamka:

AJ: Silk'n.

BM: Je nimam.

Najljubša modna znamka:

AJ: Vogue.

BM: Paul Smith.

Najljubša znamka hrane:

AJ: Lokalno, kar pridelaš sam – Markove čebelice.

BM: Zelenjava s tržnice.

Najljubša znamka pijače:

AJ: Voda, ni znamka, je pa vir življenja.

BM: Voda iz domače pipe.

Najljubša tehnološka znamka:

AJ: Google.

BM: Apple.

Najljubša avtomobilska znamka:

AJ: Volvo.

BM: Saab.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

AJ: TopShop.

BM: Trump.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

AJ: »Podpisani pod 125 let«.

BM: Heineken 0.0.

Kateri oglas z znanim igralcem/pevcem vam najprej pride na misel?

AJ: Jurij Zrnec za Triglav Asistenco.

BM: Zendaya za On.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

AJ: Red Bull.

BM: Apple, Volvo, Nike.

Najljubši oglaševalski slogan:

AJ: »Vse bo v redu«.

BM: Od domačih »Vse bo v redu« Zavarovalnice Triglav, od tujih pa »Alles, was ein Bier braucht« za brezalkoholno pivo Clausthaler.

Odgovore sogovornikov na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #532.

Intervju

miran
14. 11. 2025

Z Miranom Razorškom, generalnim direktorjem podjetja WOOP!, smo se pogovarjali o sanjah o…

ChatGPT je rekel: Že od začetka smo imeli v mislih tudi tuje trge, z zbranimi izkušnjami pa smo ugotovili, da lahko povsem samozavestno konkuriramo…

tuškej
07. 11. 2025

Objavljamo intervju z Mitjem Tuškejem, strategom in partnerjem v skupini Formitas, ki je…

Dober občutek je, da tvoje delo prepozna tisti del strokovne javnosti, ki si mu v svojem delu najbolj predan.

Komotar
03. 11. 2025

In ta strast je razvidna iz vsake minute pogovora s Cirilom Komotarjem, najbolj…

Moja vloga kot ustvarjalca vsebin je v bistvu precej sebična, saj hočem biti sam zadovoljen s tem, kar objavim. Imam res veliko srečo oziroma…

Naši avtorji