Aktualno

hitrice16
MMARKETING

MM HITRICE

emobilnost

Kaj se lahko naučimo iz kreativnega spopada med ZDA in Norveško?

dove
MMARKETING

Pogum v krizi

alenka
MMARKETING

MMarketinški začetki: Alenka Potočnik Anžič

24ur
MMEDIJI

MOSS: 24ur.com je bil februarja najbolj bran slovenski portal

plaktivat

Pristopov »Snežak« je zmagovalec natečaja Plaktivat

premmik luna
PREMMIKI

Luna \TBWA z novimi sodelavci

eva santos
MMARKETING

27. Zlati boben: V enokanalni žiriji tudi slovenski predstavnik…

outstanding
MMARKETING

10. Outstanding: Koronakriza ni vplivala na kakovost del

jeep
MMARKETING

Za novim Jeepom žvižgajo tudi živali

mcd
NAGRADE

10. Outstanding: Zmagovalna dela slovenskega zunanjega…

mccann
MMARKETING

Blagovne znamke, ki živijo za ljudi, so z ljudmi živele tudi v…

skb
DIGITALNO

SKB z digitalnim oglaševanjem do 80 % novih obiskovalcev spletne…

lidl trajno

Lidl: »Trajno je sijajno«

spletna prodaja

Ključ čezmejne spletne prodaje je priročnost za uporabnika

potovanja
MMARKETING

Klic potovanj

Intervju

petra grosman
06. 03. 2021

Petra Grosman je že deset let ena od najpomembnejših članic ekipe, ki organizira svetovni…

Ko spremljaš to uspešno zgodbo od samih začetkov, ko si priča dejstvu, da je mogoče iz neprepoznavnega športa narediti privlačen šport s trumo…

lesnina
03. 03. 2021

Po mnenju številnih sta Lesnina in Futura DDB v teh dneh predstavili resnega tekmeca za…

Nastopajoči so absolutno dodana vrednost tega oglasa. Še zdaj ne morem verjeti, da smo imeli takšno srečo.

MITO MIHELIC
27. 02. 2021

Oblikovalski strateg Mito Mihelič se pri svojem delu v največji meri posveča razumevanju…

»Ni vam treba biti oblikovalec, da v podjetje uvajate design thinking; morda celo bolje, če niste. Oblikovalci so najslabši možni design thinkerji,…

Naši avtorji