Aktualno

ld
MMARKETING

Liquid Death ali kako navadno H20 spremeniti v milijardni eliksir

Ana

Iz revije SaMMozavestno: »Klobuki so zabavni. In to veselje…

Strokovnjak za začimbe
MMARKETING

Strokovnjak za začimbe – že 70 let

zzz

Močan padec vrednosti blagovne znamke X

zz
NAGRADE

WEBSI: Digitalna agencija leta je ponovno Agencija 101

zz
PROMMOCIJA

Prodajni Mindset v Ljubljani: Najboljše prakse in krepitev veščin

z
MMARKETING

Tudi kupcem knjig je najpomembnejše udobje

PayPal
MMARKETING

PayPal z največjo kampanjo do zdaj

zz
PREMMIKI

»Manca z Wolta« po novem skrbi za regijske medijske zakupe

conventa
MMARKETING

Avtentičnost ne prihaja od umetne inteligence, ampak od ljudi

iab
DIGITALNO

»Kreativci raje delajo videoposnetke kot spletne pasice«

z
KOMMUNICIRANJE

Bill Gates: Dezinformacije kot največji nerešljivi problem…

zzz

Igriv prehod za pešce pred centrom Rog

 Bluesky
DIGITALNO

Od modre ptice do modrega metulja – bo Bluesky novi X?

Peter Zabret
PREMMIKI

Peter Zabret odslej »internavt«

z
KOMMUNICIRANJE

Želja po napredovanju je v resnici želja po izboljšanju in…

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji