Opaženo

drom

»Lidl je s kampanjo #VseImam dokazal, da se splača nositi svoje…

Vzajemna

Vzajemna z novo komunikacijsko kampanjo

Mek izgovor

Mek izgovor: nova platforma za McDonald’s

obi

Zelenjava, ki je pozabila, da je zelenjava

SMS fotru

SMS fotru: sporočilo, ki lahko fotru reši življenje

phix

Znani obrazi sledijo PHIX-u

rtv

Takšno je življenje!

lidl prazniki

Lidl s praznično kampanjo sporoča: »Splača se vsak dan deliti…

35. SOF

35. SOF bo odet v smaragdno zeleno barvo

ceneje

Ceneje.si z novo komunikacijsko strategijo

mercator

Mercator z novo predpraznično kampanjo

Zamenjaj znamko

HOFER tudi jeseni nudi užitek ceneje

IEDC

Poslovna šola Bled je podprla »rožnati oktober«

spar buče

Opazili smo: Čas za rezanje buč je tu (pa ne samo buč)

Leapmotor

Skok v novo prihodnost z Leapmotor

pljučni rak

Kjer je dim, je tudi pljučni rak

Intervju

miran
14. 11. 2025

Z Miranom Razorškom, generalnim direktorjem podjetja WOOP!, smo se pogovarjali o sanjah o…

ChatGPT je rekel: Že od začetka smo imeli v mislih tudi tuje trge, z zbranimi izkušnjami pa smo ugotovili, da lahko povsem samozavestno konkuriramo…

tuškej
07. 11. 2025

Objavljamo intervju z Mitjem Tuškejem, strategom in partnerjem v skupini Formitas, ki je…

Dober občutek je, da tvoje delo prepozna tisti del strokovne javnosti, ki si mu v svojem delu najbolj predan.

Komotar
03. 11. 2025

In ta strast je razvidna iz vsake minute pogovora s Cirilom Komotarjem, najbolj…

Moja vloga kot ustvarjalca vsebin je v bistvu precej sebična, saj hočem biti sam zadovoljen s tem, kar objavim. Imam res veliko srečo oziroma…

Naši avtorji