Opaženo

delo

Razlike ne opaziš, dokler je ne opaziš

laško

Laško 2020 – Gremo v hribe

proglas promet
MMARKETING

Opazili smo: Prometni (ne)red v Sloveniji

izola

Domačini razkrivajo skrivnosti Izole

pedigree

Zdravi zobje, dobro življenje

izbor hofer

Hofer scena

veseli valovi oglas

Opazili smo: Plakat, ki valovi

bosch influencer

#mojbosch Influencer 2020

vzajemna

Zdravstvena polica

mobilni bob

Mobilni bob

izbor union

Zmajeva zgodba

planica3

TO NI Planica!

fructal first

Alkalna voda Fructal First

ajm

Naših 30 let za vaših 30 % popusta.

Renault

Renaultova električna flota na parkirni hiši Cityparka

izbor mercator

Veseli valovi

Intervju

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Karmeno Kesar
20. 06. 2020

Marketinški strokovnjak Kamenko Kesar je nedavno izdal že svojo tretjo knjigo Če bi moški…

Bralka, ki se je lanski dopust med branjem na plaži na glas smejala, bo kupila mojo tretjo, četrto, peto knjigo. Zelo malo izdelkov na trgu vas…

Naši avtorji