argeta zvocno
Opaženo

Zvočno okušanje

Luna \TBWA in Argeta s prvim zvočnim okušanjem premikata meje tudi v znanosti.

Kratek opis akcije: Namazi Argeta Exclusive so do zdaj zadovoljili skoraj vse čute. Lahko smo jih vonjali, okušali, videli in tipali. Nismo pa jih slišali.  Luna \TBWA je v sodelovanju z Argeto prišla do izziva – kako lahko okus namaza pretvorimo v zvok? Idejo sta navdihnila nova okusa Exclusive bratov Vračko, ki s presenetljivo kombinacijo sestavin v ustih ustvarjata pravo simfonijo okusov.

Zbrali so ekipo živilskih tehnologov in strokovnjakov za zvok, ki se je z dodajanjem dimenzije zvoka ukvarjala sistematično, premišljeno, eksperimentalno, znanstveno in ne nazadnje tudi umetniško. Tehnologi, ki so pri Argeti zadolženi za razvijanje okusov, so najprej določili profil okusa ter opredelili intenzivnost in trajanje posameznih sestavin v vseh fazah okušanja (aroma in prvi okus, okušanje telesa in pookus). Na podlagi tega so strokovnjaki za zvok v znanstveno podprti razdelavi določili temeljne elemente, ki so jih zvočno in glasbeno predstavili tako, da v poslušalcu prebudijo doživetje okušanja sestavin še preden zares poskusi namaz. Trajanje končnega izdelka so uskladili s povprečnim časom okušanja namaza in popolno izkušnjo okušanja spremenili v zvočno senzacijo. Raziskovalni skupini je torej uspelo nekaj povsem novega – doživetje okušanja so s pomočjo znanosti prevedli v zvok in ustvarili prvo zvočno okušanje, ki ga lahko okusite tudi vi na soundtasting.argeta.com.

Elementi akcije: tiskani oglasi, spletno oglaševanje, družbeni mediji, spletni dogodek za medije

Predstavnice naročnika: Vida Kos, Živa Deu, Nataša Gregorc Češnovar in Gaja Bertok

Vodje projekta v agenciji: Urška Cerar, Nina Melink in Nika Frece 

Izvršni kreativni direktor: Janez Rakušček

Kreativna direktorica in tekstopiska: Medeja Kraševec

Umetniška direktorja: Jure Sotler in Damijan Penič

Spletna oblikovalka: Nuša Willenpart

Oblikovalec: Jan Mohorič

Spletni strateg: Jan Omahen

Vodja digitalnih projektov: Valerija Smolej 

Odnosi z javnostmi: Patricija Premrov

Glasbeni producent: dr. Mitja Reichenberg

Trajanje akcije: november-december 2020

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji