Intervju

snežič

Primer Snežič: »Oglaševalski kodeks se ne ukvarja s pogoji…

robavs

»Potrebe po spremembi nisem mogla več ignorirati«

sam butler

Ko igričarstvo odraste

bla

»Do množične uporabe metavesolja je že prišlo«

Michael Corcoran Ryanair

Kako je Ryanair zablestel na družbenih omrežjih

tomšič

»Blagovne znamke se morajo zavedati, da vstopamo v dobo…

bla

Za uspeh na TikToku delujte čim bolj človeško

weston

»Marketinška industrija je bila predolgo časa osredotočena na…

tlweis

»Lepljenje plakatov z vrednotami na stene že dolgo ni dovolj!«

bla

»Če ne veš, kaj promoviraš, je bolje, da tega sploh ne počneš«

bla

Izgovorov za delo »po domače« ni več

ula spindler

»Pristop vstopa v naslednjo fazo evolucije«

scott gould

»Če hočete vplesti ljudi, morate z njimi stalno komunicirati«

bla

Uspeh »rečne odbojke« kot neprecenljiva promocija prestolnice,…

elan

»Vedno dobri časi« za Elan niso le slogan, ampak način delovanja

tkoj

30 let programa TKOJ na FDV: »Mladim nudimo holističen pristop k…

Intervju

snežič
21. 03. 2023

SOZ je za bralce MM-a komentiral oglase Roka Snežiča, ki spodbujajo odprtje podjetja v…

robavs
18. 03. 2023

Marjana Robavs, dolgoletna medijska direktorica in partnerica v oglaševalski agenciji…

V prihodnosti bo umetna inteligenca imela vse večji vpliv na način, kako bomo živeli in delali. Zato se moramo zavedati možnih posledic uporabe te…

sam butler
17. 03. 2023

Igričarstvo je postalo enakovreden člen zabavne industrije, poudarja Sam Butler iz družbe…

Na podlagi igričarskih franšiz nastajajo knjige, filmi in televizijske serije. Podobno kot v primeru televizije, filmi in knjige prihajajo v igre z…

Naši avtorji