Intervju

Sanja Likar
MMARKETING

»Pri učinkovitem marketingu sta analitika in razumevanje…

smash
MMARKETING

Kako SMASH gradi skupnost – zdaj tudi ob morju

bbb

Preobrazba agencij se nikoli ne konča

z

»UI vzame povprečje vsega, zato lahko ustvari le povprečno…

Uršič
DIZAJN

»Nimamo jasno izraženega vizualnega jezika in ga verjetno tudi…

zz

Pristop Sports: Nov igralec na parketu športnega marketinga

zz

»Intelektualno in kreativno delo ne more biti vedno in povsod…

Anne Lise Kjaer

»V svetu avtomatizacije postane empatija vaša supermoč«

z

Mark Jelen: »Vsak naš korak je premišljen in usmerjen v rezultat«

zz

Nakupovanje v živo, ki ni v živo. A je v živo.

zz

»Našim uporabnikom se nikoli ni treba zadovoljiti z nečim, kar…

Konečnik Ruzzier

»V obdobju kvantnega trženja so odnosi med blagovnimi znamkami…

Nina Rus Turuk

»Dober komunikator mora imeti oči na pecljih in biti pogumen«

Joanna Parsons

Radovednost in pogum za inoviranje sta orodji dobrega…

amcham

»V podjetništvu in marketingu ni obdobja, ko bi šlo vse po…

mm

DIGGIT X Končina: Vstopite v svet luksuznih ur

Intervju

Sanja Likar
14. 06. 2025

S Sanjo Likar, generalno vodjo marketinga za regijo Srednje in Vzhodne Evrope pri…

Tako hiter, kot je razvoj tehnologij, so tudi spremembe na trgu hitre in dinamične. Zato preprosto moramo biti v koraku s časom, da lahko spremembe…

smash
13. 06. 2025

Gostinska blagovna znamka SMASH, ki jo razvijajo Vuk Greganović, Tom Jaki in Aleš Prestor…

bbb
07. 06. 2025

»Delo v agenciji ni za vsakogar. Je nadpovprečno dinamično in polno sprememb. Nove…

»V času, ko je ves svet povezan, ko je kanalov praktično neskončno in ko se nam obeta precejšnja inflacija vsebin, ki jih poganja umetna inteligenca…

Naši avtorji