Intervju

Paddy Carberry

Kako je Guinness postal »neustavljivo privlačna« blagovna znamka?

Življenje z znaMMkami

Življenje z znaMMkami

Mojmir Šiftar

Mojmir Šiftar: »Ko ustvarjam, sem srečen«

Monika Zajc

»Naučila sem se plesati z negotovostjo«

Hana Souček Martinc

»Komuniciranje vsebin s področja kulture je zame velik…

Življenje z znaMMkami

Življenje z znaMMkami

z
MMARKETING

SENS kot simbol vrhunskega dizajna, elegance in kakovosti 

gizem

»Skrb za talente je nujna za ohranjanje konkurenčnosti«

Sasha Savić

»Če želite ostati na vrhu, morate ves čas osveževati svojo ekipo…

blaz

»Znamke naj z vsebino na TikToku ustvarjajo dodano vrednost za…

zz

»V podkast kot medij sem se zaljubil, ker je zelo avtentičen in…

Nataša Pavlović Bujas

»Odnosi z javnostmi postajajo izjemno zahteven in odgovoren…

z

Aljoša Bagola: »Postavljaj meje, živi močneje«

Petra Krulc

Petra Krulc: Želim delati zanimive preobrate z zanimivimi ljudmi

z

Prva obletnica McCann Ljubljana: »Za nami je intenzivno leto«

Življenje z znaMMkami

Življenje z znaMMkami

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji