Intervju

nika

Manj zvezdnikov, več avtentičnosti

franja1

»Kolesarski gen je vgrajen v naš DNK«

amy rodgers

Priložnost za učenje, kot je še ni bilo

tomaž ambrožič

Čas je, da se športna industrija ponastavi

lado bizovicar

»Vpliven sem bolj, kot bi si želel«

petra grosman

»Upam, da se tekmovanje brez navijačev ne bo nikoli več ponovilo«

lesnina

Kako je nastala akcija »Dobrodošli doma, Välkommen hem«

MITO MIHELIC

Uporabniška izkušnja je tista, ki odloča o preživetju podjetja

dolores
MMARKETING

»Ne predstavljam si življenja brez tiska«

piera

»Brez umetnosti kot družba ne bomo preživeli«

shoppster

Ko trgovina poskrbi tudi za zabavo gledalcev

pompe

»Vsaka neizrečena ideja je še ena zamujena priložnost«

afrodita danica

»Razvoj vsaj petdesetih novih izdelkov letno je postal naša…

eva premk bogataj

»Klasična Beletrina mora postati mantra bralcev«

Martina Merslavič

»Osnovna prvina dobrega nastopa je to, da si avtentičen«

kreativni gen

Kreativni gen: TV-film o srbskem oglaševanju

Intervju

nika
08. 04. 2021

Slovenski startup Epidemic ima ambicije zgraditi najmočnejšo skupnost nano- in…

Postati želimo simbol avtentičnosti v vplivnostnem marketingu. Zgraditi želimo najmočnejšo skupnost nano- in mikrovplivnežev na svetu, ki temelji na…

franja1
03. 04. 2021

To so besede Maje Oven, ki je s svojim prispevkom pri organizaciji Maratona Franja in…

amy rodgers
01. 04. 2021

Leto 2020 je svet postavilo pred neslutene izzive. Prihodnost je sicer nehvaležno…

»Leto 2020 je direktorjem marketinga ponudilo priložnost, da se 'resetirajo', inovirajo in razmišljajo zunaj ustaljenih okvirov,« pravi Amy…

Naši avtorji