Intervju

maja golob

iz revije SaMMozavestno: »Pisanje ima zame terapevtski učinek«

dobroje

Iz revije SaMMozavestno: »Želimo si, da bi zdravo prehranjevanje…

alenka kesar

»Zdravo, sem Alenka in sem pripovedovalka zgodb.«

borut fakin
MMARKETING

Marketing omogoča, da izkoristite inovativnost vsakega…

inesa
MMARKETING

Kljub zaustavitvi javnega življenja blagovna znamka ne sme…

krajner

Marketingar, ki uspešno krmari po razburkanem bančnem morju

almas
MMARKETING

V marketingu je pomembna jasno zastavljena strategija

goričan

Zunanje oglaševanje bi moralo biti kot znanec, ki te ustavi na…

katarina klemenc
MMARKETING

Naložba v medosebno komunikacijo se vedno povrne

snapchat
DIGITALNO

»Snapchat ni družbeno omrežje, ampak platforma za svobodno…

timotej gala
DIGITALNO

20 let Httpoola: uspeh, ki se gradi na partnerstvih

jasna zaler culiberg
MMARKETING

Borka in športnica, ki tudi po porazu vstane in se pripravi na…

sandra bold
MMARKETING

»V oglaševanju me najbolj privlači močan čustveni odziv ljudi«

kolster

»Ne prodajajte stvari, temveč preobrazbo«

atkv

Digitalizacija spreminja vsa pravila komuniciranja

medja

Kako oblikovati korporativni genski zapis

Intervju

maja golob
15. 01. 2021

Maja Golob je soustanoviteljica marketinške agencije Spago, katere poslanstvo je, da…

dobroje
13. 01. 2021

Prodajne police trgovin z živili se šibijo pod različnimi izdelki in za potrošnike, ki se…

Snovalci blagovne znamke Dobroje so si za svoj cilj zastavili, da bodo z lastno dostavo zaposlenim na delovnem mestu ali pa doma omogočili celovit in…

alenka kesar
04. 01. 2021

Alenka Kesar je javnosti znana kot nekdanja voditeljica oddaje Vizita, po slovesu od…

Naši avtorji