Intervju

bla

NFT ni sam sebi namen

bla

Batasta: nevsakdanje testenine, ki se ne ozirajo na omejitve

teržan

Donat, marketinška uspešnica, ki je veliko več kot »le« voda

bla

Prvi dan družbenih omrežij Dan_D bo vodila Maruša Kerec

keinne

»Če bi imel izbiro, bi rad naredil koledar za kavo Lavazza«

ana putrih

Prisega na ciljno naravnane in dolgoročne poslovne odnose

drožnik2

Drožnik, »tekmovalni konj« z odličnim pedigrejem in rezultati

šiftar

»Če ne ješ dobro, tudi kuhati ne moreš kuhati dobro«

woop2

Katapult, ki vas vrže iz rutine

bla

Pretirana korektnost zavira dobro oglaševanje

bla

Smučanje doživlja novo renesanso

raja

»Marketingarji morajo biti kot Leonardo da Vinci«

zvezda

Ko s strastjo in neizmerno voljo premagaš vse ovire

social li

»Vse se seli na družbena omrežja«

bla

Kateri letošnji oglasi so »sezuli« Aljošo Bagolo

mija

Sovražniki povprečja

Intervju

bla
20. 01. 2022

Klemen Peternel, direktor družbe Kalmia, poudarja, da NFT nosi pravo vrednost šele takrat…

bla
17. 01. 2022

Z Martino Wanis in Janom Šlambergerjem, zmagovalcema 6. sezone Štartaj Slovenija, smo se…

teržan
15. 01. 2022

Z Darjo Teržan, izvršno direktorico poslovnega področja Donat v Atlantic Grupi, smo se…

»V marketingu se vse začne in v marketingu se vse konča. Kdor v poslovnem svetu tega danes ne razume, bo imel resne težave, morda ne letos, a v…

Naši avtorji