Intervju

draksler6

»Kruto dejstvo je, da ni kreativnost tista, ki bi prodajala…

Primož Zupan

Vstopite v svet programiranja!

Božidar Abramović

Medijska akcija se začne z jasno zastavljenim ciljem

Marian Salzman

»Spremembe so vse večje in pogostejše, mi pa se bojimo že…

Jie Zhang in Michael Wedel

Status uveljavljenih blagovnih znamk je nenehno pod vprašajem

vega

»Okolje nas sili, da razmišljamo tudi o svojih prehranskih…

Clemens Brugger

V službi uporabnika

tanabe

Ustvarjati dela, ki presegajo oglaševanje

m

Tudi v virtualnem svetu se ljudje družijo, učijo in zaljubljajo

mm

»Umetno inteligenco uporabljamo že več kot 15 let«

mm

»Kot strastna komunikatorka verjamem v moč komuniciranja«

m

Ciljano televizijsko oglaševanje kot nova oglaševalska rešitev

Aaron Ross

»Na svetu bo vladal le še večji kaos«

a

Bright: Cilj je ustvarjati kakovostno vsebino, ki se dotakne…

vercic
KOMMUNICIRANJE

30. BledCom: Narava lahko preživi brez nas, mi pa brez nje ne

tt

Agencija We Are TikTok na dobri poti do uradnega partnerstva s…

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji