Intervju

čad

Nič več dolgočasnih dogodkov!

balazic

Potrošnik želi kupovati zgodbe, v katere verjame

bla

Družbena omrežja niso oglasna deska

medved višnjar

Lepo oprsje ima poleg vizualnega tudi simbolni pomen

peterc

Ko luksuz dobi popolnoma nov pomen

lenardic

Ustvarjati zavestne blagovne znamke

pesek

Ustvarjalec vsebin, ki uporabnike privlačijo kot magnet

bla

Vsaka promocija je lahko »zelena«

bla

Pri naravni kozmetiki ni bližnjic

bla

Kako namerno razmišljati izven ustaljenih poti

bla

Nima smisla, da delate v oglaševanju, če ga ne ljubite

bla

Pandemija je uvajanje spletne trgovine pospešila za do pet let

bla

»Trend je, kaj jemo in kdo nam je pripravil jed«

maja voje

»Obsedena sem s tem, kar delam«

andraz stalec

»Smo partner zaposlenih pri njihovi osebni rasti«

Pavel Stantchev

»Tu smo, da ustvarimo večjo konkurenco«

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji