Intervju

Sasha Savić

»Če želite ostati na vrhu, morate ves čas osveževati svojo ekipo…

blaz

»Znamke naj z vsebino na TikToku ustvarjajo dodano vrednost za…

zz

»V podkast kot medij sem se zaljubil, ker je zelo avtentičen in…

Nataša Pavlović Bujas

»Odnosi z javnostmi postajajo izjemno zahteven in odgovoren…

z

Aljoša Bagola: »Postavljaj meje, živi močneje«

Petra Krulc

Petra Krulc: Želim delati zanimive preobrate z zanimivimi ljudmi

z

Prva obletnica McCann Ljubljana: »Za nami je intenzivno leto«

Življenje z znaMMkami

Življenje z znaMMkami

z

Rex Kralj po novem pod italijanskim podjetjem Gervasoni

kerj

Adam Kerj: »Prihajamo v obdobje kreativne renesanse!«

Monique Zytnik

Kako lahko umetna inteligenca izboljša komunikacijo z…

zz

»Da bi uspeli, morate trdo delati«

gž

»Odgovorne blagovne znamke ustvarjam že več kot desetletje«

Gabrijela Cojzer in Mateja Črešnar

Odnosi z javnostmi med retro kampanjami in UI-oglasi

podkast

SaMMozavestno z novim podkastom naprej!

hostnik

Kako izkoristiti marketinški potencial maratona

Intervju

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Naši avtorji