Intervju

game gang show

Kako je igričarska industrija tudi pri nas dobila svoj veliki…

hm

Pohorska šunka, nova blagovna znamka Filipa Flisarja

štalec

Hiperaktivec, ki se ne more ustaviti

bla

Petra Čadež ostaja predsednica upravnega odbora DMS

snežič

Primer Snežič: »Oglaševalski kodeks se ne ukvarja s pogoji…

robavs

»Potrebe po spremembi nisem mogla več ignorirati«

sam butler

Ko igričarstvo odraste

bla

»Do množične uporabe metavesolja je že prišlo«

Michael Corcoran Ryanair

Kako je Ryanair zablestel na družbenih omrežjih

tomšič

»Blagovne znamke se morajo zavedati, da vstopamo v dobo…

bla

Za uspeh na TikToku delujte čim bolj človeško

weston

»Marketinška industrija je bila predolgo časa osredotočena na…

tlweis

»Lepljenje plakatov z vrednotami na stene že dolgo ni dovolj!«

bla

»Če ne veš, kaj promoviraš, je bolje, da tega sploh ne počneš«

bla

Izgovorov za delo »po domače« ni več

ula spindler

»Pristop vstopa v naslednjo fazo evolucije«

Intervju

game gang show
30. 03. 2023

Pred igričarskim spektaklom Game Gang Show smo se pogovarjali z vodjo projekta Gašperjem…

hm
29. 03. 2023

Nekdanji svetovni prvak v smučarskem krosu je javnosti predstavil svojo novo blagovno…

štalec
25. 03. 2023

Z Andražem Štalcem, soustanoviteljem digitalne agencije Red Orbit, smo se pogovarjali o…

»Sem analitičen človek, ampak odločitev ne sprejemam na podlagi podatkov, jih pa želim poznati. Ne gre torej za »data-driven« odločitve, temveč tiste…

Naši avtorji