les
Aktualno

SPIRIT Slovenija poziva: »Les je čudež narave, ohranimo z njim naš planet.«

SPIRIT Slovenija in Direktorat za lesarstvo na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo RS sta predstavila novo oglaševalsko akcijo za promocijo uporabe lesa in ozaveščanje o njegovih prednostih. Zasnovali so jo v D’Agency.

Kot pravijo v agenciji, je bil cilj oglaševalske akcije »Uporabimo les, izberimo slovenski les.« »urezati« les v srce potrošnikov. »Kajti les, ko ga enkrat pobliže spoznaš, je v resnici čudež narave. Z njim je naše življenje kakovostnejše, lahko bi rekli, da je zdrav duh v zdravem lesu. Les je živ in bolj ko ga uporabljamo, več življenja si podarimo. Hkrati pa je les agregator škodljivih emisij in zato najboljša priložnost za ohranitev planeta. Zato je bil osnovni nagovor kampanje, da izkoristimo to priložnost, ki raste vsepovsod okoli nas,« so povedali za MM.  Ključni komunikacijski sporočili kampanje sta torej predstavitev prednosti lesa za človeka in okolje s pozivoma »Les je čudež narave, ohranimo z njim naš planet.« in »Les je čudež narave, delimo z njim svoj dom.«

Les je vsestransko uporaben trajnosten material prihodnosti, ki ga ima Slovenija kot tretja najbolj gozdnata država v Evropi na voljo v izobilju. SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo RS že od leta 2013 izvajata vrsto aktivnosti za promocijo slovenskega lesa in lesenih izdelkov doma in v tujini, z ustanovitvijo Direktorata za lesarstvo pa so se te aktivnosti še okrepile in tako bo letos že drugo leto zapored potekala tudi oglaševalska akcija. Ta bo trajala do konca maja 2022, vključuje pa oglaševanje na televiziji, spletu, radiu, zunanjih oglasnih površinah in v tisku.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji