zz
Aktualno

Nasveti iz Londona: Kako ustvariti viralne vsebine

Na konferenci Dan_d sta Harri Brown in Jess Wreford, ustanoviteljici večkrat nagrajene britanske agencije za ustvarjanje kratkih videovsebin Antler Social, razkrili skrivnosti uspeha na družbenih omrežjih.

Njuno predavanje je ponudilo vpogled v kreativne prakse, nasvete za vpletenost občinstva in strategije za doseganje viralnosti.

Ključ do uspeha

Preden začnete objavljati vsebine na družbenih omrežjih, je ključno razumeti, kdo so vaši sledilci, s kom komunicirajo in kakšni so njihovi interesi. Na podlagi teh podatkov lahko ustvarite učinkovito strategijo objavljanja, ki bo dosegla prave ljudi.

»Pri tem ne pozabite: eksperimentiranje z različnimi pristopi je nujno,« sta poudarili Brownova in Wrefordova. Priporočili sta, da objavljate vsaj trikrat na teden, pri tem pa preizkušate različne dneve in ure. Redno pregledujte analitiko in prilagajajte vsebino glede na odziv občinstva.

Uspešne vsebine izzovejo čustva in so kulturno relevantne. »Ne sledite trendom zgolj zaradi njihove priljubljenosti – razmislite, kako bodo vplivali na vaše občinstvo. Avtentičnost in povezanost sta ključni za dolgoročni uspeh.«

Plačano oglaševanje kot podpora rasti

Ko ne veste, kako povečati doseg objav, investirajte v plačano promocijo vsebine. Pametna uporaba oglaševanja lahko znatno pripomore k večji prepoznavnosti in angažmaju sledilcev.

Ne počivajte na lovorikah

Hiter uspeh je lahko zavajajoč. Ko ena vsebina postane viralna, ni časa za počitek, temveč morate takoj načrtovati naslednjo kampanjo, ki bo ponovila ali celo presegla uspeh. Stalna aktivacija občinstva je ključ do dolgoročnega dosega. To je pomembno zato, ker se družbena omrežja spreminjajo s svetlobno hitrostjo. Da bi ostali konkurenčni, morate biti prilagodljivi, hitro odzivni in imeti ekipo, ki lahko učinkovito sledi trendom ter jih izkoristi v svoj prid.

Intervju

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

Naši avtorji