pipi petek
Aktualno

Naj poletni oglasi: Sašo Petek

Sašo Petek, kreativni direktor v Agenciji 101, je za svoj najljubši poletni oglas izbral oglaševalsko akcijo »Spomenik neizklesanemu telesu«, ki so ga za brezalkoholno pijačo Pipi zasnovali v agenciji Imago Ogilvy.

Po Petkovih besedah Pipi z dolgoročno kreativno strategijo v kategoriji brezalkoholnih pijač navdihuje z majhnimi proračuni in vedno znova odlično interpretira sproščeno poletno vzdušje. »Pri tem ostaja zelo relevanten za celo kategorijo, saj ne gre ravno za zdrave pijače brez dodanega sladkorja. Medtem ko se velika manjšina poleti (po)hvali z izklesanim telesom in vodo v rokah, Pipi ni pozabil na veliko večino drugih, ki lahko sproščeno posežejo po hladnem Pipiju in si rečejo … ma boli me Pipi,« je oglaševalsko akcijo komentiral za MM.

pipi

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji