bla
Aktualno

Med čokolado in AirPodsi: božični oglasi, tretjič

Božične oglase so predstavili Apple, Lego, McDonald's Cadbury, Lindt in Barbour.

Prva prispevka o letošnjih božičnih oglasih najdete tukaj in tukaj.

Apple se tudi pri božičnem oglasu ni odpovedal enemu od svojih krovnih izdelkov – slušalkam AirPods. Ne odstopajo od preverjene formule za oglase priljubljenih slušalk in ponovno so vključili zvrhano mero plesa. Nasvet: »navijte« base do konca.

 

V Legovem božičnem oglasu ni snega, samo kocke Lego in ... ameriška pop zvezdnica Katy Perry.

 

Verjeli ali ne, švicarski proizvajalec čokolade Lindt je predstavil svoj prvi božični oglas doslej.

 

V McDonald'sovem oglasu deček spiše resnično obsežen seznam želja. Žal mu seznam odpihne veter in deček je zelo žalosten. Družina se nato odpravi v bližnji McDonald's.

 

Britanski proizvajalec čokolade Cadbury je v božični oglas »zavil« tudi dobrodelno akcijo, kjer poudarjajo sočutje do človeka. S tem lahko vsakdo postane božiček.

 

Pri britanskem proizvajalcu oblačil Barbour vztrajajo pri priljubljenem knjižnem liku.

 

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji