bla
Aktualno

Začelo se je: božični oglasi 2022, prvič

Svoje božične oglase so skoraj dva meseca pred božičem predstavili nekateri oglaševalski »težkokategorniki«, kot so Aldi, Tesco, BMW in Disney.

Najbolj svež oglas je predstavil britanski trgovec Tesco, ki stavi na božično zabavo.

Hofer oziroma v Veliki Britaniji Aldi se ni odpovedal korenčku Kevinu, ki je zvezda parodije Nikejevega oglasa »Letališče«.

Britanski trgovec Asda je »aktiviral« hollywoodskega zvezdnika Willa Ferrella.

 

Enega od (vsaj za zdaj) zabavnejših božičnih oglasov so predstavili pri BMW-ju. Lahko bi ga poimenovali tudi »velika pomota«.

Disney je bil med najhitrejšimi in je božično vzdušje »začel« že na začetku novembra. Z njim zaključujejo trilogijo oglaševalske akcije »Od naše družine vaši« (»From our family to yours«), s katero so začeli pred dvema letoma.

 

Na animiran oglas stavi tudi britansko telekomunikacijsko podjetje O2.

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji