ikea
Aktualno

Ko tiskarski škrat postane poslovna priložnost

Ikea je v Singapurju mojstrsko rešila zagato z zatipkom na svojih vrečah KLAMBY. Prodajajo jih namreč v okviru omejene serije in s sloganom »At IKEA, it’s OK to make a mistake« (»V Ikei so napake dovoljene«).

Kupci so na vrečkah opazili napačno navedeno povezavo, namesto www.ikea.com.sg  je bilo zapisano www.ikea.co.sg. Vrečk s tiskarskim škratom niso odpoklicali, ampak so se spomnili boljše rešitve. Napako so celo poudarili in nadaljevali z njihovo prodajo v trgovinah. Na spletni strani je kupce pričakalo naslednje sporočilo: »Klamby. Limited Unique Aalamak… At IKEA, it’s OK to make a mistake.«

Zatem je IKEA pojasnila, da bi bilo preprosto prevelika škoda, da bi v popolnoma dobrem stanju zavrgli na tisoče vrečk za večkratno uporabo. »Odločitev, da jih bomo obdržali na policah, se ujema z obljubo, da bomo skrbeli za naš planet in uporabo virov, da bo planet čistejši in bolj zdrav za prihodnje generacije,« so pojasnili.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji