bla
Aktualno

Deset oglasov ob pol stoletja delovanja Greenpeaca

Okoljevarstvena organizacija Greenpeace se je v 50 letih svojega delovanja s številnimi provokativnimi oglasi uveljavila tudi v oglaševalskem svetu.

15. septembra 1971 se je na krovu ribiške ladje Phyllis Cormack (preimenovano v Greenpeace) dvanajst okoljskih aktivistov iz kanadskega Vancouvra odpravilo proti otoku Amčitka ob obali Aljaske z namenom ustaviti ali vsaj opozoriti na podzemeljske jedrske poskuse, ki jih je tam izvajala ameriška vlada. Čeprav jih je prestregla obalna straža, jedrski poskusi pa so se nadaljevali, se je gibanje in njegovo sporočilo obdržalo do danes. To jim nadvse dobro uspeva z oglasi, ki uspešno plujejo med nazornostjo in estetiko. V nadaljevanju objavljamo nekaj najvidnejših.

Ko koala prosi za pomoč

S kampanjo »Reši moje življenje« je Greenpeace v sodelovanju z agencijo DDB pozival k donacijam za zaščito ogroženih živalskih vrst.

bla

Žrtve požarov

Poletje 2021 so zaznamovali številni požari po svetu. Ob tem marsikdo spregleda, kdo vse so še žrtve požarov.

bla

Razlitje nafte z igračkami

Greenpeace je za akcijo »Everything is not awesome« (»Ni vse izjemno«) z agencijama Don't Panic in UNIT9 leta 2015 na Kanskih levih prejel nagrado v kategoriji spletnega oglaševanja (cyber). Z akcijo so želeli spodbuditi Lego, da konča sodelovanje z naftno družbo Shell.

Slamice namesto kolov

Eden od najbolj provokativnih družbeno odgovornih oglasov zadnjih let so fotografije morskih živali, nataknjenih na slamice. Pod akcijo iz leta 2018 je podpisana kanadska agencija Rethink.

bla

Ko plastika ovira »Žrelo«

Oceani so postali tako onesnaženi, da še pošast iz filma Žrelo ne bi mogla normalno do kosila.

bla

Človekov odtis

Z eno besedo: uničenje.

bla

Potrdite, da ste človek

Agencija DDB je v oglasu združila fotografijo nebogljenega severnega medveda z načinom verifikacije, kjer stran preverja, ali ste človek. Pa smo res?

bla

Plastična zapuščina

Eden od dosežkov človeške vrste je tudi kopičenje plastike.

bla

Lažna aplikacija in resnična prihodnost Zemlje.

V sodelovanju z rusko agencijo Isobar je Greenpeace predstavil lažno aplikacijo EarthApp, ki je nekatera območja na Zemlji »postarala« za nekaj let in pokazala posledice podnebnih sprememb. Kot lahko vidite, lažna aplikacija morda ne laže.

bla

 

Korporacija kot človek

Agencija Don't Panic je za Greenpeace zasnovala oglas, kjer korporacija nastopa v podobi poslovneža Tonyja Sleaza.

484

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

moynihan
09. 10. 2021

Med številnimi uglednimi mednarodnimi govorci na festivalu kreativnosti Zlati boben bo…

Neuspeh se pogosto stigmatizira in redko slavi kot učna izkušnja. Posledično mnogi odrasli in otroci nimajo zdravega odnosa do neuspeha ali tveganja.

roman
08. 10. 2021

Ob tridesetletnici delovanja agencije Votan komunikacije smo se pogovarjali z njenim…

Filozofije, ki stoji že 30 let, tako kot ne menjaš konja, ki zmaguje, ne gre spreminjati. Pri nas je na prvem mestu kultura, tako v medčloveških kot…

škrabec 2
06. 10. 2021

»Če bi v Evropi za 10 % povečali delež na novo zgrajenih hiš iz lesa, bi količino CO2…

Prepričani smo, da lahko preko paviljona predstavimo tip lesene gradnje, ki vsebuje vsa trajnostna načela, se zmore prilagajati še tako zahtevnim…

Naši avtorji