Deset oglasov ob pol stoletja delovanja Greenpeaca
Okoljevarstvena organizacija Greenpeace se je v 50 letih svojega delovanja s številnimi provokativnimi oglasi uveljavila tudi v oglaševalskem svetu.
Gašper Meden
15. septembra 1971 se je na krovu ribiške ladje Phyllis Cormack (preimenovano v Greenpeace) dvanajst okoljskih aktivistov iz kanadskega Vancouvra odpravilo proti otoku Amčitka ob obali Aljaske z namenom ustaviti ali vsaj opozoriti na podzemeljske jedrske poskuse, ki jih je tam izvajala ameriška vlada. Čeprav jih je prestregla obalna straža, jedrski poskusi pa so se nadaljevali, se je gibanje in njegovo sporočilo obdržalo do danes. To jim nadvse dobro uspeva z oglasi, ki uspešno plujejo med nazornostjo in estetiko. V nadaljevanju objavljamo nekaj najvidnejših.
Ko koala prosi za pomoč
S kampanjo »Reši moje življenje« je Greenpeace v sodelovanju z agencijo DDB pozival k donacijam za zaščito ogroženih živalskih vrst.
Žrtve požarov
Poletje 2021 so zaznamovali številni požari po svetu. Ob tem marsikdo spregleda, kdo vse so še žrtve požarov.
Razlitje nafte z igračkami
Greenpeace je za akcijo »Everything is not awesome« (»Ni vse izjemno«) z agencijama Don't Panic in UNIT9 leta 2015 na Kanskih levih prejel nagrado v kategoriji spletnega oglaševanja (cyber). Z akcijo so želeli spodbuditi Lego, da konča sodelovanje z naftno družbo Shell.
Slamice namesto kolov
Eden od najbolj provokativnih družbeno odgovornih oglasov zadnjih let so fotografije morskih živali, nataknjenih na slamice. Pod akcijo iz leta 2018 je podpisana kanadska agencija Rethink.
Ko plastika ovira »Žrelo«
Oceani so postali tako onesnaženi, da še pošast iz filma Žrelo ne bi mogla normalno do kosila.
Človekov odtis
Z eno besedo: uničenje.
Potrdite, da ste človek
Agencija DDB je v oglasu združila fotografijo nebogljenega severnega medveda z načinom verifikacije, kjer stran preverja, ali ste človek. Pa smo res?
Plastična zapuščina
Eden od dosežkov človeške vrste je tudi kopičenje plastike.
Lažna aplikacija in resnična prihodnost Zemlje.
V sodelovanju z rusko agencijo Isobar je Greenpeace predstavil lažno aplikacijo EarthApp, ki je nekatera območja na Zemlji »postarala« za nekaj let in pokazala posledice podnebnih sprememb. Kot lahko vidite, lažna aplikacija morda ne laže.
Korporacija kot človek
Agencija Don't Panic je za Greenpeace zasnovala oglas, kjer korporacija nastopa v podobi poslovneža Tonyja Sleaza.