29. SOF: Agencija leta je Futura DDB, znamka leta pa Spar Slovenija
Agencija leta je postala Futura DDB, oglaševalec leta pa Droga Kolinska/Atlantic Grupa. Najuspešnejša blagovna znamka je Spar Slovenija. Na tekmovanju mladih kreativcev sta zmagala Lucija Lepšina in Klemen Vodopivec iz Agencije 101.
SOF
Med skupno 213 prijavljenimi deli oziroma 95 finalisti najprestižnejšo nagrado, SOF SOF-a, prejme celostna kampanja »Mlečne knjige«, ki jo je za Spar Slovenija zasnovala Futura DDB.
Veliki nagradi prejmeta komunikacijska platforma »Uau«, ki sta jo za Big Bang zasnovali agenciji Pristop in Renderspace in pobuda »Gledališki tolmač«, ki jo je agencija Grey Ljubljana zasnovala v sodelovanju z Društvom gluhih in naglušnih Ljubljana in ob podpori NLB. Kot smo v MM-u že poročali, je oglaševalska osebnost leta Marko Kolbl, direktor in solastnik podjetja Europlakat, oglaševalec leta pa družba Atlantic Droga Kolinska.
Na 29. SOF-u so podelili tudi posebne nagrade. Nagrado za najboljšo produkcijsko hišo filmskih oglasov prejmejo Bright Visuals, naziv najboljše produkcijske hiše radijskih in zvočnih oglasov pa dobi Studio 100. Na festival Cannes Lions 2021 na tekmovanje mladih kreativcev Young Lions potujeta Lucija Lepšina in Klemen Vodopivec iz Agencije 101.
Futuri naziv agencije leta prvič po 9 letih
Mija Gačnik Krpič, direktorica Skupine Futura, je za MM povedala, da se v preteklih letih niso veliko posvečali kreativnim festivalom in so tudi prijavljali bolj malo del. »Zato nas je nagrada agencija leta prijetno presenetila. Sparove mlečne knjige so odmevale že na več festivalih, pred dnevi celo na najuglednejšem festivalu v Aziji. Veseli me, da je žirija nagradila projekt, ki se je dotaknil skoraj vseh Slovencev, z izdelkom na edinstven način vstopil v življenje družin in s pravljicami popeljal malčke v miren spanec.«
Nagrado agencija leta je Futura sicer nazadnje prejela leta 2011 oziroma na 20. SOF-u. »Vesela sem, da smo v vmesnem času polno integrirali zmogljivosti Future in procese prilagodili izzivom današnjega časa. Nagrada je potrditev, da sta največja vrednost agencije kultura podjetja in dolgoročen partnerski odnos z naročniki. In to sta ključni prednosti Future! Nagrada je za nas tudi tolažba za vse nerealizirane ideje. Za naročnike pa je to primer dobre prakse, ki dokazuje, da natečaji največkrat niso pravi začetek uspešnega sodelovanja ali garancija za uspeh.«
»Nagrada je za nas tudi tolažba za vse nerealizirane ideje. Za naročnike pa je to primer dobre prakse, ki dokazuje, da natečaji največkrat niso pravi začetek uspešnega sodelovanja ali garancija za uspeh,« je povedala Mija Gačnik Krpič, direktorica Skupine Futura.