sof nagrade2
Aktualno

29. SOF: Agencija leta je Futura DDB, znamka leta pa Spar Slovenija

Agencija leta je postala Futura DDB, oglaševalec leta pa Droga Kolinska/Atlantic Grupa. Najuspešnejša blagovna znamka je Spar Slovenija. Na tekmovanju mladih kreativcev sta zmagala Lucija Lepšina in Klemen Vodopivec iz Agencije 101.

Med skupno 213 prijavljenimi deli oziroma 95 finalisti najprestižnejšo nagrado, SOF SOF-a, prejme celostna kampanja »Mlečne knjige«, ki jo je za Spar Slovenija zasnovala Futura DDB.

sofsofa

Veliki nagradi prejmeta komunikacijska platforma »Uau«, ki sta jo za Big Bang zasnovali agenciji Pristop in Renderspace in pobuda »Gledališki tolmač«, ki jo je agencija Grey Ljubljana zasnovala v sodelovanju z Društvom gluhih in naglušnih Ljubljana in ob podpori NLB. Kot smo v MM-u že poročali, je oglaševalska osebnost leta Marko Kolbl, direktor in solastnik podjetja Europlakatoglaševalec leta pa družba Atlantic Droga Kolinska

kolbl

atlantic droga kolinska

Na 29. SOF-u so podelili tudi posebne nagrade. Nagrado za najboljšo produkcijsko hišo filmskih oglasov prejmejo Bright Visuals, naziv najboljše produkcijske hiše radijskih in zvočnih oglasov pa dobi Studio 100. Na festival Cannes Lions 2021 na tekmovanje mladih kreativcev Young Lions potujeta Lucija Lepšina in Klemen Vodopivec iz Agencije 101.

Futuri naziv agencije leta prvič po 9 letih

Mija Gačnik Krpič, direktorica Skupine Futura, je za MM povedala, da se v preteklih letih niso veliko posvečali kreativnim festivalom in so tudi prijavljali bolj malo del. »Zato nas je nagrada agencija leta prijetno presenetila. Sparove mlečne knjige so odmevale že na več festivalih, pred dnevi celo na najuglednejšem festivalu v Aziji. Veseli me, da je žirija nagradila projekt, ki se je dotaknil skoraj vseh Slovencev, z izdelkom na edinstven način vstopil v življenje družin in s pravljicami popeljal malčke v miren spanec.«

sof futura

Nagrado agencija leta je Futura sicer nazadnje prejela leta 2011 oziroma na 20. SOF-u. »Vesela sem, da smo v vmesnem času polno integrirali zmogljivosti Future in procese prilagodili izzivom današnjega časa. Nagrada je potrditev, da sta največja vrednost agencije kultura podjetja in dolgoročen partnerski odnos z naročniki. In to sta ključni prednosti Future! Nagrada je za nas tudi tolažba za vse nerealizirane ideje. Za naročnike pa je to primer dobre prakse, ki dokazuje, da natečaji največkrat niso pravi začetek uspešnega sodelovanja ali garancija za uspeh.«

mija gačnik krpič»Nagrada je za nas tudi tolažba za vse nerealizirane ideje. Za naročnike pa je to primer dobre prakse, ki dokazuje, da natečaji največkrat niso pravi začetek uspešnega sodelovanja ali garancija za uspeh,« je povedala Mija Gačnik Krpič, direktorica Skupine Futura.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji