Marko Kolbl
Opaženo

Marko Kolbl je dobitnik nagrade za oglaševalsko osebnost leta

Priznanje za oglaševalsko osebnost letos prejme Marko Kolbl, direktor in solastnik podjetja Europlakat ter ustanovitelj in lastnik radijskih postaj Hitradio Center in Rock Radio. Nagrado bo prejel 3. aprila 2020 na zaključni prireditvi 29. Slovenskega ogl

»Kakovosti brez stroke ni«

Marko Kolbl je v zunanjem oglaševanju prisoten od srede 90-ih let prejšnjega stoletja, ko je bilo področje zunanjega oglaševanja v Sloveniji še v razvoju. Z vizijo Europlakat popeljati do vodilnega ponudnika zunanjega oglaševanja na slovenskem trgu (kar mu je tudi uspelo) je z ekipo postavil mrežo panojev, s katero so pokrili vso Slovenijo.

»Ko sem se pred več kot 25 leti loteval oglaševalskega posla, smo se s sodelavci marsikdaj ravnali po občutku. Ko smo se povezali z vodilnim svetovnim ponudnikom zunanjega oglaševanja, skupino JCDecaux, smo dobili potrditev, da smo delovali v pravi smeri. Z uvajanjem novih produktov smo skrbeli za napredek zunanjega oglaševanja v Sloveniji. Tako smo nazadnje v Ljubljano pripeljali mrežo tehnološko dovršenih LCD ekranov, s katero smo omogočili digitalne vsebine v centru Ljubljane. Danes smo lahko ponosni na to, kar imamo. Celo kolegi pri JCDecaux nas vabijo, da predstavljamo naše dosežke kot primer dobre prakse v zunanjem oglaševanju. Tudi to je dosežek slovenske oglaševalske stroke. Dobro delamo tudi z našimi radijskimi ekipami na Hitradiu Center in Rock Radiu. Za mano seveda stoji tudi odlična ekipa. To nagrado si delim s sodelavci pri Europlakatu kot tudi z našo radijsko in digitalno ekipo pri Next Media,« je povedal Kolbl.

Na pobudo Europlakata je bila Slovenija ena od prvih držav na svetu, ki je uvedla valutne podatke o dosegu in frekvenci v okviru projekta OMEX (Outdoor Media Exposure). Ta mednarodni industrijski raziskovalni projekt je tudi na področju zunanjega oglaševanja postavil standarde za konsistentno in stvarno merjenje velikosti občinstev. Na Slovensko oglaševalsko zbornico je naslovil pobudo, da bi se ravno pod njenim okriljem vzpostavilo raziskovanje velikosti občinstev v zunanjem oglaševanju.

Pod Kolblovim vodstvom je Europlakat beležil intenzivno rast poslovanja zaradi uvajanja novih oglaševalskih formatov in orodij zunanjega oglaševanja. Prepoznan pa je bil tudi kot zaupanja vreden partner za oglaševalski posel tudi pri največjem specializiranem ponudniku zunanjega oglaševanja, skupini JCDecaux. Europlakat je tudi eno prvih podjetij v Sloveniji, ki se je lotilo projektov javno-zasebnega partnerstva. Model dolgoročnega sodelovanja z mesti namreč vključuje postavitev in vzdrževanje avtobusnih nadstrešnic v zameno za oglaševalske objekte. Rezultat tovrstnega partnerstva je tudi zelo uspešen in priljubljen sistem izposoje koles BicikeLJ. Na takšen način - preko javno-zasebnih partnerstev - so se pri Europlakatu lotevali uvajanja novih produktov na najboljših lokacijah v mestih.

Intervju

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Karmeno Kesar
20. 06. 2020

Marketinški strokovnjak Kamenko Kesar je nedavno izdal že svojo tretjo knjigo Če bi moški…

Bralka, ki se je lanski dopust med branjem na plaži na glas smejala, bo kupila mojo tretjo, četrto, peto knjigo. Zelo malo izdelkov na trgu vas…

Naši avtorji