enzo smrekar
Aktualno

Atlantic Droga Kolinska je že tretjič oglaševalec leta

Slovenska oglaševalska zbornica je za oglaševalca leta 2019 ponovno razglasila družbo Atlantic Droga Kolinska

Atlantic Droga Kolinska je naziv prejela zaradi svojega konsistentnega in razvojno naravnanega tržnega pristopa, zaveze k razvoju stroke ter postavljanja in spoštovanja visokih strokovnih standardov.  

»Tržno komunikacijsko in širšo trženjsko odličnost družbe Atlantic Droga Kolinska že vrsto let zaznamuje odlično upravljanje s številnimi uspešnimi blagovnimi znamkami. V preteklem letu sta s svojim konsistentnim, kreativnim in inovativnim pristopom v portfelju blagovnih znamk Atlantic Droge Kolinske izstopali Cockta in Donat Mg. Njun nastop na trgu je še posebej zaznamovala svežina komunikacijskih rešitev, ki so v duhu časa in relevantno naslavljanje ciljnih skupin. Vrsto novosti pa sta predstavili tudi Argeta in Barcaffe,« so zapisali pri SOZ in dodali, da je Atlantic Droga Kolinska izrazito tržno usmerjeno podjetje, kar dokazuje tako na produktni kot tudi na korporativni ravni. »Podjetje nastopa na štiridesetih svetovnih trgih, na nekaterih najbolj zahtevnih in konkurenčnih evropskih trgih beleži zavidljive rezultate,« navajajo.

Enzo Smrekar, predsednik uprave družbe Atlantic Droga Kolinska (na fotografiji), je ob tem povedal, da že vrst let delajo korake, »včasih manjše, včasih večje, po poti, ki nas je vodila v trženjsko odličnost in, verjemite mi, naše misli in aktivnosti so danes že naravnane za nekaj korakov v prihodnost.« Po njegovih besedah so ustanovili interno trženjsko skupnost in na raven trženjskega razmišljanja pritegnili vse funkcije v podjetju. Danes trženjsko razmišljajo tako v računovodstvu kot tudi v proizvodnji ali razvoju in pravni službi. »Vsi v Atlanticu čuvamo, negujemo in krepimo naše blagovne znamke. Vsi se zavedamo, da je potrošnik v osrčju našega poslovanja. Eden od najbolj zanesljivih načinov, da dosežemo potrošnika, pa je tržno komuniciranje, ki ga je komisija nagradila in je plod tako naše strasti in kreativnosti kot odličnega sodelovanja s partnerskimi agencijami,« je med drugim izjavil in sklenil: »Pri takšni naravnanosti nas lovorike ne morejo uspavati in krize ne ustaviti, zadovoljen potrošnik pa z vsakodnevnim nakupom naših blagovnih znamk osmisli in nagradi naše delo.«

Aktualni intervju s Smrekarjem si lahko preberete na povezavi. Med drugim smo ga vprašali, kako zagotavljajo stalno marketinško osredotočenost vsakega zaposlenega v podjetju, zakaj je zanje tako pomembno, da prispevajo k dvigovanju standardov tržnokomunikacijske stroke in kako močne so njihove blagovne znamke izšle iz zadnje, »koronakrize«. Pri vsem tem Smrekar v prvi vrsti izpostavlja močno osredotočenost na potrošnika kot tudi zaposlene, ki so najbolj navdušeni ambasadorji podjetja.

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji