bla
Diggit

Meta: Glavna poslovna gonilna sila upada, jo bo rešilo metavesolje?

Prihodki podjetja Meta upadajo že drugo četrtletje zapored, in sicer za 4 odstotke medletno na 27,7 milijarde ameriških dolarjev. Dobra novica pri tem pa je, da skeptiki vedno manj dvomijo v uspeh metavesolja.

Povprečna cena za oglas na platformah Meta je v zadnje pol leta padla za 18 odstotkov. Analitiki trdijo, da je to zaradi težav pri učinkovitem ciljanju. Lastnik Facebooka in Instagrama je ob tem opozoril, da so se stroški in odhodki povečali za 19 odstotkov v primerjavi z obdobjem pred letom dni, in sicer na 22,1 milijarde ameriških dolarjev; ampak, da se je to zgodilo predvsem zaradi stroškov za izgradnjo metavesolja. Padec je po besedah Marka Zuckernberga tudi posledica Appla in njegovih spremenjenih pravila zasebnosti ter upočasnjeno gospodarstvo.

Po letih polemik okoli varnosti in zasebnosti podatkov uporabnikov je torej tudi glavna poslovna gonilna sila, oglaševanje, upadlo. Tretje četrtletje je drugo zaporedno četrtletje z močno zmanjšanim prihodkov od oglasov, trenutna slika pa kaže, da je Meta še daleč stran od izboljšanja poslovnih rezultatov v četrtemu četrtletju, torej ključnemu obdobju, ki ga običajno zaznamuje skok promocijske dejavnosti zaradi praznične sezone.

Svetloba na koncu predora: Številke rastejo

Vseeno pa so analitiki za Meto napovedali nekaj dobrih stvari. Facebook po nekaj spodrsljajih v začetku leta 2022 ponovno raste, pri čemer se je dnevno število aktivnih uporabnikov povečalo za 3 odstotke in septembra doseglo povprečje 1,98 milijarde. Po besedah ​​ Marka Zuckerberga na Facebooku in Instagramu rastejo tudi t.i. reels-i, ki se predvajajo približno 140 milijard-krat na dan, torej enkrat več v primerjavi s pol leta nazaj.

Svetloba na koncu predora št. 2: Metavesolje

Metin drugi paradni konj je metavesolje. Ta je sicer pod strogim nadzorom vlagateljev in analitikov, investicije vanj so zelo drage (VR očala, tehnologija, poraba elektrike,...), do njega pa naj bi bili zadržani celo sami zaposleni v Meti, predvsem do platforme VR Horizon Worlds. Tudi pretekle predstavitve metavesolja so sprožile vsesplošno norčevanje na družbenih medijih. Kljub vsem oviram in predsodkom pa Zuckerberg dalje gradi nov virutalen svet in vanj verjame vedno več ljudi, podjetij in blagovnih znamk. Finančne injekcije v metavesolje se povečujejo in analitiki predvidevajo, da bo očetu Mete kmalu uspelo zapolniti primanjkljaj ob investicijah v tehnologijo in opremo, ki podpirata metavesolje.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji