ol
Diggit

Katere svetovne znamke vplivneži najraje omenjajo na Instagramu?

Vplivnostni marketing je v zadnjih letih postal ena izmed najbolj pomembnih aktivnosti blagovnih znamk po vsem svetu. Španska modna znamka Zara je novo vejo marketinga vzela zelo resno.

Na splošno je iz raziskave Statista.com razvidno, da imajo vplivneži najraje modne in tehnološke znamke in zato jih tudi največ omenja v svojih objavah ali storyjih.

Na prvem mestu lestvice Instagram omemb je sicer sam Instagram, a analitiki trdijo, da ga vplivneži (85.500 vplivnežev) omenjajo predvsem zato, da bi njihove objave dobile večji doseg.

Zara, Shein, H&M in Nike

Zara je v letu 2022 dobila največ omemb s strani vplivnežev na Instagramu. Omenilo jo je kar 64.000 vplivnežev. Druga najbolj priljubljena znamka pri vplivnežih precej zaostaja za Zaro, omenilo 57.200 vplivnežev, to je kitajski modni velikan Shein. Tudi na tretje mesto je precej oddaljeno od drugega, na njem stoji še eno modno podjetje, švedski H&M. Slednjega je lansko leto na Instagramu omenilo 46.100 različnih vplivnežev. Ameriški velikan športnih oblačil Nike za H&M-om zaostaja za malo, saj ga je v letu 2022 omenilo 40.500 vplivnežev.

Modnim sledijo tehnološke znamke

Na petem mestu je švedsko pretočno glasbeno podjetje Spotify (35.700 vplivnežev), na šestem mestu velikan e-trgovine Amazon (35.000), na sedmem mestu pa najdemo YouTube ( 33.800). Netflix se je z omembami 28.400 različnih vplivnežev znašel na 10. mestu lestvice.

Več o najbolj priljubljenih znamkah med vplivneži na Instagramu si oglejte tu:

i

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji