Članki avtorja: Žana Žalar

z
NAGRADE

Cannes Lions: Človek, ki premika meje v zabavni industriji

z
NAGRADE

Cannes Lions: Lev sv. Marka legendarnemu kreativcu Jacquesu…

26. SKOJ
KOMMUNICIRANJE

26. SKOJ: VSE JE V K …

z
NAGRADE

Cannes Lions: Unilever je kreativni oglaševalec leta

11DIGGIT
NAGRADE

11DIGGIT: REKORDNO ŠTEVILO PRIJAVLJENIH DEL

11DIGGIT
PROMMOCIJA

11DIGGIT: Zgodnje prijave samo še v tem tednu

m

TRIJE TRENDI NA DRUŽBENIH OMREŽJIH ZA LETO 2024

11. DIGGIT
NAGRADE

11DIGGIT: Žirija bo iskala projekte, ki bogatijo, ne smetijo

Dan_d24
PROMMOCIJA

Dober, boljši, najboljši ... Dan_d24

LSPR
PROMMOCIJA

Obvladovanje komuniciranja ni samoumevno

 Dan_D

RazkrivaMMo: Prihaja nov, prenovljeni in obogateni Dan_d

družbena omrežja

Ali so družbena omrežja novi Google?

Karl Fazer
MMARKETING

Oglas brez logotipa in izdelka, ki zaupa v ikoničnost blagovne…

sm

Na družbenih omrežjih preživimo pet minut manj kot lani

Tesco

Tescova (pred)božična evforija

danprA
KOMMUNICIRANJE

Dan PR: Pregled odličnih praks v luči izrednih dogodkov

Intervju

bonšek
10. 02. 2025

»V prihodnosti bodo ključno vlogo igrali tehnologija, družbena in okoljska odgovornost…

zz
03. 02. 2025

Marko Kolbl, direktor Europlakata, meni, da bomo čez 50 let vsi imeli personaliziranega…

Ocenjevanje kreativnih idej prepuščam strokovni žiriji, ki vsako leto odlično opravi svoje delo. Želim in upam, da so rešitve iz leta v leto boljše.

Den Baruca
01. 02. 2025

»Izziv je vedno isti: preseči pričakovanja,« o svojem delu pravi Den Baruca, s katerim…

»Stanje videoprodukcije v Sloveniji ima velik manko in veliko prednost. Manko so omejeni proračuni, ki pogosto dušijo drznost. Prednost pa je prav ta…

Naši avtorji