Članki avtorja: Žana Žalar

z
NAGRADE

Cannes Lions: Človek, ki premika meje v zabavni industriji

z
NAGRADE

Cannes Lions: Lev sv. Marka legendarnemu kreativcu Jacquesu…

26. SKOJ
KOMMUNICIRANJE

26. SKOJ: VSE JE V K …

z
NAGRADE

Cannes Lions: Unilever je kreativni oglaševalec leta

11DIGGIT
NAGRADE

11DIGGIT: REKORDNO ŠTEVILO PRIJAVLJENIH DEL

11DIGGIT
PROMMOCIJA

11DIGGIT: Zgodnje prijave samo še v tem tednu

m

TRIJE TRENDI NA DRUŽBENIH OMREŽJIH ZA LETO 2024

11. DIGGIT
NAGRADE

11DIGGIT: Žirija bo iskala projekte, ki bogatijo, ne smetijo

Dan_d24
PROMMOCIJA

Dober, boljši, najboljši ... Dan_d24

LSPR
PROMMOCIJA

Obvladovanje komuniciranja ni samoumevno

 Dan_D

RazkrivaMMo: Prihaja nov, prenovljeni in obogateni Dan_d

družbena omrežja

Ali so družbena omrežja novi Google?

Karl Fazer
MMARKETING

Oglas brez logotipa in izdelka, ki zaupa v ikoničnost blagovne…

sm

Na družbenih omrežjih preživimo pet minut manj kot lani

Tesco

Tescova (pred)božična evforija

danprA
KOMMUNICIRANJE

Dan PR: Pregled odličnih praks v luči izrednih dogodkov

Intervju

Joanna Parsons
22. 05. 2025

Danes se začenja SKOJ, na katerem bo ena od ključnih govork Joanna Parsons, ki na…

»Ljudje nismo narejeni za to, da smo ves čas zaposleni in nekaj proizvajamo. Ni nam treba biti ves čas v akciji. Možgani počnejo neverjetne stvari,…

amcham
15. 05. 2025

Kaj se zgodi, ko se na hodnikih IE Business School v Madridu srečata dve radovedni osebi…

Če zdaj gledam nazaj, bi verjetno morali več vlagati v kombinacijo učinkovitostnega marketinga in znamčenja, ne pa samo v prvega.

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

Ime Swiss Watch Gang je izbral strateško, na podlagi SEO-logike: »Swiss« zaradi Švice in švicarskih ur, »watch« zaradi ur, »gang« pa namesto bolj…

Naši avtorji