Karl Fazer
Aktualno

Oglas brez logotipa in izdelka, ki zaupa v ikoničnost blagovne znamke

Blagovna znamka čokolade Karl Fazer v oglasu uporablja moč svoje značilne modre barve, ki jo Finci povezujejo z njimi. Tudi takrat, ko ne vidijo ne logotipa ne izdelka.

Finska znamka čokolade Karl Fazer v sodelovanju s kreativno oglaševalsko agencijo SEK predstavlja tiskani oglas brez izdelka ali logotipa. Z minimalističnim oglasom znamka zaupa svoji moči in poziciji na trgu, da jo Finci prepoznajo od trenutka, ko jo zagledajo. 

»Zelo malo blagovnih znamk na svetu lahko uspešno objavi oglas brez izdelka ali logotipa. Na Finskem ima modra barva globok kulturni pomen in predstavlja neodvisno Finsko, danes pa je sinonim za našo čokoladno dediščino. Zato lahko ljudi na okusno čokolado spomnimo zgolj s prikazom te barve,« razloži Adele Enersen, višja kreativka pri družbi SEK.

»Na Finskem sta le dva letna časa: poletje in modri čas. Z združitvijo ikonične modre barve in Fazerjevega slogana 'Deli modri trenutek' v oglasu, je sporočilo v času dneva neodvisnosti, ki ga praznujejo 6. decembra, glasno in jasno. Ta čas je namenjen počitku in deljenju modrega trenutka skupaj z bližnjimi,« pa dodaja Linda Lukkarinen, višja vodja marketinga pri podjetju Karl Fazer.

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji