družbena omrežja
Vpogled

Ali so družbena omrežja novi Google?

Skoraj polovica (več kot 45 odstotkov) uporabnikov spleta redno uporablja družbena omrežja za raziskovanje blagovnih znamk. Še vedno pa je ena platforma daleč pred drugimi.

Instagram je vodilno družbeno omrežje za raziskovanje blagovnih znamk

Instagram, ki velja za eno od najbolj priljubljenih platform med uporabniki, po ugotovitvah najnovejše raziskave DataReportal zaseda prvo mesto za raziskovanje blagovnih znamk in izdelkov, pred Facebookom in TikTokom. Več kot 62 odstotkov uporabnikov Instagrama uporablja to platformo za iskanje informacij o znamkah, izdelkih in storitvah, ki so jim všeč ali jih zanimajo.

Čeprav Facebook ostaja vodilna platforma za oglaševalce in marketingarje, v letu 2023 nekoliko več kot 54 odstotkov uporabnikov Facebooka uporablja to platformo za spremljanje ali pridobivanje informacij o blagovnih znamkah in izdelkih. Sledi mu TikTok s 43 odstotki uporabnikov. Podoben odstotek imata tudi Pinterest in X, kjer približno tretjina aktivnih uporabnikov uporablja platformi za ta namen.

Po teh podatkih se prizadevanja podjetij za vlaganje v kampanje in aktivnosti na družbenih omrežjih za krepitev prepoznavnosti in povečanje prodaje obrestujejo. 

gr1

Manj razvite države vodijo pri uporabi družbenih omrežij za raziskovanje blagovnih znamk

Raziskava DataReportal ugotavlja, da so Nigerijci na vrhu seznama, saj kar 84 odstotkov uporabnikov spleta uporablja družbena omrežja za raziskovanje blagovnih znamk. Sledita Kenija s 76 odstotki in Gana s 74 %. Vse tri države so daleč nad svetovnim povprečjem.

Po drugi strani pa se najmanj uporabnikov iz Nizozemske in Južne Koreje obrača na družbena omrežja z namenom, da izvedo več o blagovni znamki ali njihovi ponudbi.

Družbena omrežja predstavljajo učinkovit in cenovno ugoden način doseganja širokega občinstva, grajenja odnosa s ciljno publiko in interakcije s (potencialnimi) kupci, ki ga doslej še nismo poznali. Takšen pristop je priljubljen, zlasti med mlajšimi uporabniki, zato vse več ljudi uporablja družbena omrežja za pridobivanje informacij o blagovnih znamkah in njihovi ponudbi.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji