z
Aktualno

Cannes Lions: Lev sv. Marka legendarnemu kreativcu Jacquesu Séguéli

Organizatorji Kanskih levov bodo s prestižno nagrado, levom sv. Marka, tokrat ovenčali francoskega kreativca in oglaševalsko legendo Jacquesa Séguélo.

Nekdanji podpredsednik in glavni kreativni direktor družbe Havas ter avtor knjižnih uspešnic o oglaševanju Jacques Séguéla je v svoji več kot 60-letni karieri ustvarjal številne ikonične kampanje za prav tako ikonične znamke, kot so Air France, Apple, Carrefour, Citroën, Louis Vuitton in Microsoft.

Oglaševalska industrija se z vsakim desetletjem razvija, a po mnenju Séguéle ena stvar ostaja nespremenjena: oglaševanje temelji na ideji. Ne gre za prodajo izdelkov in storitev, temveč za ustvarjanje večnosti blagovnih znamk. »Svojo nagrado delim z vsemi kolegi ustvarjalci, ki stojijo za svojimi idejami in blagovnim znamkam dajejo edino stvar, ki jih ohranja pri življenju – dušo,« je povedal ob prejemu prestižne nagrade.

Jacques Séguéla je prava oglaševalska ikona, je prepričan Philip Thomas, predsednik družbe LIONS, pod okrilje katere sodi tudi festival Cannes Lions. »Pri svojih 90-letih še vedno vsak dan zavzeto prihaja v pisarno in skrbi za projekte svojih naročnikov. Njegova drznost, strast in kreativnost so izjemne, njegove zgodbe in izkušnje pa navdihujoče. Séguéla se je festivala Cannes Lions udeležil že več kot 50-krat, zato ga s toliko večjim veseljem pričakujemo junija v Cannesu,« je izjavil.

Intervju

Joanna Parsons
22. 05. 2025

Danes se začenja SKOJ, na katerem bo ena od ključnih govork Joanna Parsons, ki na…

»Ljudje nismo narejeni za to, da smo ves čas zaposleni in nekaj proizvajamo. Ni nam treba biti ves čas v akciji. Možgani počnejo neverjetne stvari,…

amcham
15. 05. 2025

Kaj se zgodi, ko se na hodnikih IE Business School v Madridu srečata dve radovedni osebi…

Če zdaj gledam nazaj, bi verjetno morali več vlagati v kombinacijo učinkovitostnega marketinga in znamčenja, ne pa samo v prvega.

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

Ime Swiss Watch Gang je izbral strateško, na podlagi SEO-logike: »Swiss« zaradi Švice in švicarskih ur, »watch« zaradi ur, »gang« pa namesto bolj…

Naši avtorji