z
Aktualno

Cannes Lions: Unilever je kreativni oglaševalec leta

Nagrado za kreativnega oglaševalca leta na 71. mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions bo prejelo mednarodno podjetje z izdelki za široko potrošnjo Unilever.

Unilever si po besedah izvršnega direktorja družbe LIONS Simona Cooka zasluži sloves ustvarjalca drznih, kreativnih in inovativnih marketinških rešitev. »Nagrada je namenjena prepoznavanju in praznovanju tistih blagovnih znamk, ki dosledno dvigujejo letvico kreativne odličnosti. In prav Unilever s svojo paleto blagovnih znamk, zasedanjem trgov po vsem svetu in sodelovanjem z različnimi agencijami nenehno premika meje ustvarjalnosti. Nadaljnji uspeh je neizogiben, če je znamka stalno zavezana k ustvarjalnosti kot gonilu rasti.«

Častno nagrado kreativni oglaševalec leta si je Unilever nazadnje priboril leta 2010, v letih po tem pa je podjetje prejelo na stotine kanskih levov. Samo na lanskem festivalu Cannes Lions je Unilever prejel nagrade za več svojih blagovnih znamk, vključno z Dove, Hellmann's, Dirt Is Good (poznan kot Persil, Skip in OMO), Magnum, Vaseline, Marmite in Pot Noodle.

Prejšnje leto je Dove, največja blagovna znamka družbe Unilever, v sodelovanju z agencijo Ogilvy iz Londona in DAVID iz Madrida prejela veliko nagrado v kategoriji medijev za kampanjo #TurnYourBack. Kampanja je uporabnike družbenih omrežij spodbujala, naj (dobesedno) obrnejo hrbet TikTokovemu filtru Bold Glamour. »Izvrsten primer, kako lahko naša industrija uporabi moč medijev in mlade opolnomoči, da zavrnejo pritiske in jih spodbudi, da so samozavestni v svojih pravih, nefiltriranih jazih,« je povedal predsednik žirije za medijske leve Christian Juhl.

»Tudi v prihodnje bomo zavezani k pogumnemu in kreativnemu ustvarjanju in tako 'služili' ljudem in spodbujali resnične spremembe,« pravi Esi Eggleston Bracey, direktorica za rast in marketing v podjetju Unilever. Predstavniki Unileverja bodo nagrado prejeli na podelitvi, ki bo v Cannesu 21. junija 2024.

Intervju

bonšek
10. 02. 2025

»V prihodnosti bodo ključno vlogo igrali tehnologija, družbena in okoljska odgovornost…

zz
03. 02. 2025

Marko Kolbl, direktor Europlakata, meni, da bomo čez 50 let vsi imeli personaliziranega…

Ocenjevanje kreativnih idej prepuščam strokovni žiriji, ki vsako leto odlično opravi svoje delo. Želim in upam, da so rešitve iz leta v leto boljše.

Den Baruca
01. 02. 2025

»Izziv je vedno isti: preseči pričakovanja,« o svojem delu pravi Den Baruca, s katerim…

»Stanje videoprodukcije v Sloveniji ima velik manko in veliko prednost. Manko so omejeni proračuni, ki pogosto dušijo drznost. Prednost pa je prav ta…

Naši avtorji