11DIGGIT
Aktualno

11DIGGIT: REKORDNO ŠTEVILO PRIJAVLJENIH DEL

Na letošnje tekmovanje za nagrade DIGGIT je prijavljenih kar 22 odstotkov več del kot prejšnje leto. Nagrade bodo podeljene 9. maja 2024 na konferenci o trendih prihodnosti DIGGIT.

Nagrade vodijo do odličnosti, odličnost vodi do nagrad

»Letošnje, že deveto tekmovanje DIGGIT je doseglo rekordno število prijav – kar 89 del. Prejeli smo zanimive in inovativne projekte, ki odražajo dinamičnost in kreativnost v panogi. Veselimo se začetka žiriranja, saj bo to priložnost za žirijo, da se poglobi v podrobnosti vsakega projekta ter oceni njegovo izvirnost in vpliv. Pričakovanja so visoka in komaj čakamo, da izpostavimo in nagradimo tiste, ki postavljajo nove mejnike v digitalnem okolju. Prepričani smo, da bo letošnja podelitev nagrad DIGGIT odlična priložnost za spodbujanje inovativnih rešitev tudi v prihodnosti,« pravi Mateja Repovž, direktorica projekta DIGGIT.

Novosti tekmovalnega dela

Sodelujoči so lahko svoje digitalne projekte prijavili v eno ali več od 19-ih kategorij zlatih nagrad DIGGIT, žirija pa bo izmed vseh prijavljenih del izbrala tudi 6 navdušujočih del, ki bodo prejela velike nagrade DIGGIT. Največji boj za zmago bo v kategoriji FMCG in kategoriji Posebni digitalni projekti. Tudi v novih tekmovalnih kategorijah, ki so dodane kot odraz aktualnih sprememb v digitalnem okolju – Umetna inteligenca in Trajnostni razvoj –, je nekaj zelo zanimivih projektov, ki so pritegnili pozornost organizatorja, revije Marketing magazin. Letošnje tekmovalne kategorije lahko preverite tukaj

Nagrajena bodo digitalna dela, ki bogatijo in ne smetijo

15-članska žirija 11. konference o trendih prihodnosti DIGGIT, ki ji predseduje Manca Krnel, kreativna direktorica v agenciji PM, poslovni mediji, bo v prihodnjih tednih pregledala in strokovno ocenila prijavljena dela. Med vsemi prijavljenimi deli bo žirija izbrala najbolj izstopajoče kreativne ideje, inovativne rešitve in zasvojljive vsebine.

»Zadnje leto je v svetu komunikacije minilo v znamenju umetne inteligence. Preizkušali smo njene in svoje limite razumevanja uporabe tega orodja. Pri tem smo večkrat utonili v golo fascinacijo nad zmogljivostmi umetne inteligence in pozabili na našo nalogo. Naša naloga še vedno ostaja ustvarjanje privlačne, zasvojljive vsebine, vsebine, ki ustvarja željo in nas, če je izkušnja res močna, tudi definira. Takšne vsebine še vedno manjka in ta se v poplavi generičnih približkov zdaj išče bolj kot kdaj koli prej. Zato bomo letos iskali predvsem projekte, kampanje ali samo komunikacijske ideje, ki nosijo moč narativa, konzumenta ne smetijo, ampak ga obratno bogatijo,« je povedala Manca Krnel, predsednica žirije 11DIGGIT.

Nagrade DIGGIT bodo podeljene na slavnostni prireditvi na dan dogodka, ki bo 9. maja 2024 v Ljubljani. DIGGIT je odlična priložnost za vse, ki želite biti na tekočem z najnovejšimi trendi in najboljšimi praksami v industriji. Prijavite se in se vidimo v prihodnosti!

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji