Vpogled

dohodki

Prihodki medijev v letu 2020 za 10 odstotkov nižji

shoppers

Raziskava Shopper's Mind: Jeseni še večja rast spletnega…

bla

Večje zanimanje za šport, manjše za pandemijo

bla

Globalni prihodki iz digitalnega oglaševanja vedno bližje 500…

bla

Trajnostna bilka upanja za modo

bla

Lionel Messi je medijsko najbolj izpostavljen športnik na spletu

bla

Nogometni derbi El Clasico se bije tudi na Instagramu

poslovanje

Koronsko leto odneslo 8 odstotkov prihodkov

bla

Xiaomi po prodaji telefonov prehitel Apple

facebook

Facebook z »močnim« drugim četrtletjem, a ostajajo previdni

lp

Alphabet prihodke v drugem četrtletju povečal za 62 odstotkov

bla

Mediana: Slovenci od vseh športov najbolj spremljamo kolesarjenje

bla

Pandemija ali ne, gledanost na Twitchu še vedno narašča

bla

WARC: Obetavno okrevanje oglaševalske panoge

iprom

18-odstotna rast dosega slovenskih digitalnih medijev v letu 2021

e kupci

E-kupci v Evropi: zmagovalka je hrana

Intervju

moynihan
09. 10. 2021

Med številnimi uglednimi mednarodnimi govorci na festivalu kreativnosti Zlati boben bo…

Neuspeh se pogosto stigmatizira in redko slavi kot učna izkušnja. Posledično mnogi odrasli in otroci nimajo zdravega odnosa do neuspeha ali tveganja.

roman
08. 10. 2021

Ob tridesetletnici delovanja agencije Votan komunikacije smo se pogovarjali z njenim…

Filozofije, ki stoji že 30 let, tako kot ne menjaš konja, ki zmaguje, ne gre spreminjati. Pri nas je na prvem mestu kultura, tako v medčloveških kot…

škrabec 2
06. 10. 2021

»Če bi v Evropi za 10 % povečali delež na novo zgrajenih hiš iz lesa, bi količino CO2…

Prepričani smo, da lahko preko paviljona predstavimo tip lesene gradnje, ki vsebuje vsa trajnostna načela, se zmore prilagajati še tako zahtevnim…

Naši avtorji