Vpogled

different

Marjana Lavrič Šulman: Človeški viri … resno?!

čebelica

Je trajnostni razvoj že postal prednostna naloga podjetij?

mediana korona
MMEDIJI

Glavni vir »koronainformacij« za Slovence je televizija

agencyreport

Koliko zaslužijo zaposleni v srbskih komunikacijskih agencijah?

mastercard

Mastercard: Pozitivni trend spletnega nakupovanja se nadaljuje

petkovsek

Valicon: Skoraj tretjina Slovencev verjame, da je drugi val že tu

shopping

Mediana: Skoraj polovica Slovencev se je odpovedala večjim…

korona

Mojedelo.com: Več kot polovica zaposlenih išče novo službo

digitalni mediji

Prihodki digitalnih medijev so se na 5 največjih svetovnih trgih…

DMS

Trženjski monitor 2020: Večina podjetij bo marketinške proračune…

potovanja
MMARKETING

Slovenci bodo še potovali

raziskava

Valicon: Postopna vrnitev družabnega življenja, a ne brez skrbi

mediana

Mediana: Največje zanimanje za športne in kulturne dogodke je…

mediade

Mediade: Večina zaposlenih zadovoljnih s komunikacijo vodstva v…

vodenje salzman

Vodenje v času krize ali kako potovati brez zemljevida

pro pr dreamstime
KOMMUNICIRANJE

»Namesto da le posnemate nekaj, kar je trenutno v trendu, se…

Intervju

a1
24. 09. 2020

Po mnenju Matjaža Vračka, direktorja prodaje zasebnim uporabnikom v A1 Slovenija, se bo…

luka bajs
21. 09. 2020

Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji Grey Ljubljana, ki je že drugič zapored prejel…

supernova rudnik
09. 09. 2020

Čez nekaj ur bodo predstavniki Supernove Group tudi uradno položili temeljni kamen, ki…

Naši avtorji