Kolumne

mancevič kolummna

Korporativno komuniciranje v času konca zgodovine

mlakar5

Kriza (o)srednjih let

Jure Tovrljan

Super Bowl superlativov

Sabina Bevc

Hej, si okej?

z

Trkaj: Vse generacije »visijo« na Nitkah

anže arh

Kako postaviti stranke v središče strategije?

Boštjan Prijanovič

IQ vs. UI

Staša Tunja

Čustvena povezava v svetu umetne inteligence

tovrljan

Oglasi ... se na pijači

Benjamin Hrkić

Trajnost ≠ Skrajnost

šketa

Leto zatem še imam službo

jbm

Blef je vedno bolj seksi – UI tudi

Maruša Grah

Kako si, B2B?

Sabina Bevc

Pogumni novi svet

šketa

X ne pove nič, a hkrati buri domišljijo

Matjaž Možina

Umetna inteligenca je veliko več kot le ChatGPT

Intervju

Življenje z znaMMkami
18. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Henry Coutinho-Mason
16. 03. 2024

Henry Coutinho-Mason je eden od največjih poznavalcev in napovedovalcev potrošniških…

Marketinška industrija je pravzaprav ena od najpomembnejših panog v dobi umetne inteligence – ker ste prav vi pripovedovalci zgodb tega sveta.

rastezanja
12. 03. 2024

V podjetju FrodX, ponudniku naprednih tehnoloških rešitev za rast poslovanja v srednjih…

Cilj je biti aktualen glede dogajanja v svetu tehnologije, marketinga, izkušnje stranke, prodaje, hkrati pa ustvariti del vsebine, na katero se lahko…

Naši avtorji