Kolumne

per

In memoriam: Per Pedersen – Robin Hood oglaševanja

Miha Rejc

Kako bo videti »digitalna Slovenija« leta 2030?

čelik

V novem letu: upor!

tea gobec

Kaj sploh še delamo tukaj?

marjan novak

Twitter je Musk, Musk je Twitter

petja

KoluMMna: Osebno ime kot blagovna znamka

savin

KoluMMna: Kaj Google ve in bomo tudi drugi kmalu občutili

pauletic2

Nezvestoba in algoritmi

mlakar 3

Nagrade niso pomembne

pavcic

Klasika vs. digital: avatarji nas za zdaj še niso nadomestili

marjan novak

In kar tako*

petja

Vsi moji mentorji in timska rast

anže arh

Potreben je pogum

barka

Načrtovanje izkušnje stranke

Božidar Jovanović

Staro je minilo, novo šele prihaja

patricija jukič

Kako hitro se približujemo fazi »zamenjal te bom«?

Intervju

jure
02. 02. 2023

Ekipa MM-a 16. februarja organizira dogodek Dan vplivnostnega marketinga, na katerem bo…

omer
28. 01. 2023

Ömer Şengüler, turški strokovnjak za znamčenje, ki svetuje podjetjem po vsem svetu, je…

Prepričan sem, bo marketing v prihodnosti ustvarjal več človeških blagovnih znamk in da bo služil človeštvu bolj kot kdaj koli prej.

pučko
25. 01. 2023

Tekmovanje Outstanding, ki slavi presežke v zunanjem oglaševanju, je svoj vrhunec doseglo…

Ko se me dotakne, ko si ljubosumno želim, da bi to naredili mi, Internavti; ko kot profesionalec veš, da bi rad bil podpisan pod to.

Naši avtorji