Kolumne

marjan

Vi in Herta

Saša Gnezda

Brez dobre interne komunikacije so same komplikacije

Simon Cetin

Prihodnost je zdaj: (umetna) inteligenca razume in čuti

Nenad Senić

Vsi potrebujemo urednico (tudi uredniki)

Nina Dinjaški

Oglaševalska askeza in hygge

Jernej Smisl

Možgani z jajci ali ocvrti?

mancevič kolummna

Korporativno komuniciranje v času konca zgodovine

mlakar5

Kriza (o)srednjih let

Jure Tovrljan

Super Bowl superlativov

Sabina Bevc

Hej, si okej?

z

Trkaj: Vse generacije »visijo« na Nitkah

anže arh

Kako postaviti stranke v središče strategije?

Boštjan Prijanovič

IQ vs. UI

Staša Tunja

Čustvena povezava v svetu umetne inteligence

tovrljan

Oglasi ... se na pijači

Benjamin Hrkić

Trajnost ≠ Skrajnost

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji