Kolumne

ika

Ali obstaja svet, v katerem lahko agencije in vplivneži sobivajo?

cetin

Smo na pragu nove tehnološke revolucije

pauletic2

Kje lahko UI resnično koristi vašemu marketingu?

b

Zakaj je priporočljivo poskrbeti za osebno strokovno znamko?

šketa

Če ni kruha, pa jejte pršut!

mancevic

Prekletstvo vrednosti: ko zgolj ustvariti ni dovolj (2. del)

mancevic

Prekletstvo vrednosti: ko zgolj ustvariti ni dovolj (I. del)

irena pavcic

Ljudje vs. ChatGPT ali moč pisane besede

kolumna velika britanija

Kako v Veliki Britaniji »čistijo« hotelske sobe

infl

Ob besedi »vplivnež« ljudje pomislijo na nekoga z Instagrama, ki…

Podpora strankam

Podpora strankam s pomočjo UI je lahko videti tudi precej drugače

šketa

Družbena omrežja na točki preloma

irena pavcic

Ugled najbogatejšega Zemljana

per

In memoriam: Per Pedersen – Robin Hood oglaševanja

Miha Rejc

Kako bo videti »digitalna Slovenija« leta 2030?

čelik

V novem letu: upor!

Intervju

medeja
27. 05. 2023

Medeja Kraševec je ena od najvidnejših slovenskih oglaševalskih kreativk. Pogovarjali smo…

Njeno nadarjenost smo tudi v MM-u že kmalu prepoznali, širšo oglaševalsko javnost, tudi mednarodno, pa je nase opozorila leta 2018 z odličnim…

n
22. 05. 2023

Jan Habat in Domen Nemanič mednarodni javnosti predstavljata prenovljeno znamko Fresh 32…

Po našem mnenju bo platforma Kickstarter močno vplivala na blagovno znamko. Uspešno financirane kampanje na tej platformi so znak potrditve zanimanja…

Slaven Lunar Kosanović
20. 05. 2023

Studio Trampolin je v Maribor pripeljal hrvaškega grafitarja in multidisciplinarnega…

Grafiti pomenijo označevanje teritorija, kot da bi rekli »to sem jaz«, »to je moje«, »to je moj dosežek«.

Naši avtorji