Kolumne

Benjamin Hrkić

Trajnost ≠ Skrajnost

šketa

Leto zatem še imam službo

jbm

Blef je vedno bolj seksi – UI tudi

Maruša Grah

Kako si, B2B?

Sabina Bevc

Pogumni novi svet

šketa

X ne pove nič, a hkrati buri domišljijo

Matjaž Možina

Umetna inteligenca je veliko več kot le ChatGPT

z

Poznate skrivno sestavino uspešnih blagovnih znamk?

Mirka Modrinić

Pozornost je valuta prihodnosti

Benjamin Hrkić

(Vi) Mi, kreativci ...

korelc

Bolj ko se tehnologija razvija, globlje moramo poznati človeka

ika

Ali obstaja svet, v katerem lahko agencije in vplivneži sobivajo?

cetin

Smo na pragu nove tehnološke revolucije

pauletic2

Kje lahko UI resnično koristi vašemu marketingu?

b

Zakaj je priporočljivo poskrbeti za osebno strokovno znamko?

šketa

Če ni kruha, pa jejte pršut!

Intervju

tišler
25. 11. 2023

Z Luko Tišlerjem, oblikovalcem, ki se je specializiral za ustvarjanje vizualnih rešitev s…

UI ne ve, kaj so impresije, ne zna pripovedovati zgodbe. Dober fotograf bo na snemanju iz modela lahko izvabil vsa možna čustva, UI pa ne. Ta ti…

Litou
18. 11. 2023

S Stello Litou, ki je poleg vodenja CME Adria in RTL Hrvaška nedavno prevzela tudi mesto…

»Naložbe v produkcijo lokalnih vsebin, naložbe v tehnološke rešitve in krepitev zavedanja o naših blagovnih znamkah so trije stebri naše strategije…

Nina Usnik
11. 11. 2023

Telemach Slovenija je pred svetovnim prvenstvom v košarki predstavil novo komunikacijsko…

»Predvsem sem zadovoljna, da smo ves čas sledili ideji v ozadju kampanje oz. celotne platforme. To je, da pokažemo, da si čustva vedno delimo – tako…

Naši avtorji