Kolumne

marjan novak

Kako gre pa vam?

kolumna herman

Daleč od oči, daleč od srca: CGP in komunikacija blagovnih znamk

mancevic

Znamke, poslanstvo in post-covid okrevanje

kolumna janja

Recept za 2021

bagola

Kako »šiziti«

maja michieli

Oda ekonometriji

kolumna janja

Bo 50 Cent poslej 20 Cent?

bagola

Kako odkriti zaklad v sebi?

cv

Premladi, premalo izkušeni, vsaj 3 leta delovnih izkušenj, vsaj…

janja mediana

Policijska ura – naj bodo noči raje za užitke

miha bevc

Digilognost ali kako digitalni razum sreča analogno srce

piskotki

POMENI UKINITEV PIŠKOTKOV KONEC DIGITALNEGA OGLAŠEVANJA?

bagola

Kako zdržati pod pritiskom

kolumna janja

Samozadostnost

kolumna

Virtualni dogodki? Vi to resno?

bagola

Kako upravljati spremembe

Intervju

nika
08. 04. 2021

Slovenski startup Epidemic ima ambicije zgraditi najmočnejšo skupnost nano- in…

Postati želimo simbol avtentičnosti v vplivnostnem marketingu. Zgraditi želimo najmočnejšo skupnost nano- in mikrovplivnežev na svetu, ki temelji na…

franja1
03. 04. 2021

To so besede Maje Oven, ki je s svojim prispevkom pri organizaciji Maratona Franja in…

amy rodgers
01. 04. 2021

Leto 2020 je svet postavilo pred neslutene izzive. Prihodnost je sicer nehvaležno…

»Leto 2020 je direktorjem marketinga ponudilo priložnost, da se 'resetirajo', inovirajo in razmišljajo zunaj ustaljenih okvirov,« pravi Amy…

Naši avtorji