sm
Vpogled

Na družbenih omrežjih preživimo pet minut manj kot lani

Medtem ko je skupno število uporabnikov družbenih omrežij naraslo na najvišjo vrednost vseh časov, se je povprečni čas, ki ga preživimo na teh platformah, dejansko zmanjšal.

Smo potegnili črto pod čas, ki ga namenjamo družbenim omrežjem?

V preteklem letu se je skupno število uporabnikov družbenih omrežij povzpelo na 4,95 milijarde, kar predstavlja 61 odstotkov svetovnega prebivalstva. Po podatkih DataReportal* na družbenih omrežjih dnevno v povprečju preživimo dve uri in 24 minut, kar je pet minut manj kot prejšnje leto.

sm graf1

TikTok še vedno najpogosteje uporabljeno družbeno omrežje

TikTok ostaja najpogosteje uporabljena platforma v krajini družbenih omrežij s povprečno mesečno uporabo 33 ur in 28 minut, kar je deset ur več kot lansko leto. Drugo mesto zaseda YouTube, na katerem so uporabniki preživeli v povprečju 27 ur in 26 minut na mesec, tretje mesto pa Facebook, ki ga uporabniki uporabljajo znatno manj kot prejšnja leta.

Za razliko od Facebooka se je čas uporabe Instagrama občutno povečal, in sicer za skoraj štiri ure. Uporabniki Instagrama na platformi preživijo povprečno 15 ur in 50 minut na mesec, kar ga uvršča na četrto mesto. Sledi Twitter s štirimi urami in 52 minutami ali skoraj pol ure manj v primerjavi s prejšnjim letom.

sm graf2

Velike geografske razlike v času uporabe družbenih omrežij

Raziskava DataReportal je med drugim pokazala tudi to, da Nigerijci preživijo največ časa na družbenih omrežjih, v povprečju tri ure in 49 minut dnevno. Sledijo Brazilija, Kenija, Filipini in Južnoafriška republika, vsaka s približno tremi urami in pol dnevne uporabe.

V nasprotju z omenjenimi državami imajo Japonci najmanj zanimanja za družbena omrežja in so edina država s povprečnim časom uporabe, krajšim od ene ure. V povprečju prebirajo vsebine na družbenih omrežjih le 49 minut dnevno, kar je najkrajši čas na svetu.

(Vir: DataReportal, Digitalno poročilo 2023)

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji