LSPR
Aktualno

Obvladovanje komuniciranja ni samoumevno

Koliko pozornosti v vašem podjetju posvečate optimizaciji, izboljševanju in nadgradnji komunikacije? Marca 2024 se bo v okviru Londonske šole za odnose z javnostmi začela uriti že 30. generacija udeležencev. Svoje mesto si zagotovite s 15 % popustom.

Uspešnost poslovanja je rezultat različnih vplivov, med katerimi imajo ključno vlogo delovno okolje, sodelovanje med oddelki, učinkoviti delovni procesi, osebna rast, produktivnost, kreativnost in inovativnost ter zadovoljni partnerji in potrošniki. Skupni imenovalec teh elementov je učinkovita komunikacija, ki jo imamo prevečkrat za samoumevno, v resnici pa predstavlja vsakodnevni izziv tako doma kot tudi na delovnem mestu.

Tina Cipot, predavateljica na Londonski šoli za odnose z javnostmi (LSPR), pravi: »Načrtovanje odnosov z javnostmi je ključnega pomena za oblikovanje jasne komunikacijske poti organizacije – kaj želimo komunicirati, komu, zakaj, kaj želimo s komunikacijo doseči … Brez načrtovanja gre namreč zgolj za streljanje v prazno z upanjem, da bomo s katerim od svojih sporočil dosegli ciljno skupino, ki jo želimo.«

Čas, ki ga bomo namenili temu, da na pravilen način oblikujemo in načrtujemo odnose z javnostmi, se nam bo povrnil v uspešnejši in učinkovitejši komunikacijski zgodbi.

Praktiki v odnosih z javnostmi se morajo nenehno razvijati – slediti trendom s področja komuniciranja, se prilagajati novim komunikacijskim kanalom in tehnologijam ter izpolnjevati nove zahteve in pričakovanja ciljnih skupin. Pa vendar morajo najprej utrditi temelje stroke in razumeti svoje delo. Le tako lahko kot strokovnjaki in komunikatorji učinkovito podpirajo prizadevanja podjetja ali organizacije, s čimer gradijo uspeh in ugled v očeh javnosti.

Program temelji na najvišjih strokovnih standardih in je naravnan predvsem praktično

Izobraževanje LSPR je namenjeno vsem, ki že delujete na področju odnosov z javnostmi in komuniciranja ter želite svoje znanje še nadgraditi in osvežiti, pa tudi tistim, ki v podjetju ali organizaciji za to niste primarno zadolženi. »Glede na profil in delovna mesta prijavljenih opažamo, da se za izobraževanje na področju odnosov z javnostmi odločajo tudi tisti, ki niso zaposleni v komunikacijskih oddelkih. S tem se potrjuje dejstvo, da je znanje na področju komuniciranja ključnega pomena tako za boljše delovanje zaposlenih kot tudi v odnosu med zaposlenimi in naročniki, ne glede na delovno mesto,« pravi Mateja Repovž, direktorica izobraževanj na Marketing magazinu, kjer organizirajo LSPR.

S tesnim sodelovanjem, živahnimi razpravami, odprtim prenosom znanja in izkušenj boste pripravljeni na izzive, ki jih prinaša dinamični svet komunikacij. To je le nekaj razlogov, ki tehtnico glede odločitve za prijavo na LSPR zagotovo nagne v prid udeležbi. Ko boste preverili program  na lspr.si, jih boste zagotovo našli še veliko več.

Izkoristite 15 % popust do 9. 2. 2024 s kodo LSPR15. Začnemo že 12. marca 2024.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji