11DIGGIT
Aktualno

11DIGGIT: Zgodnje prijave samo še v tem tednu

Vsi, ki že nestrpno čakate na reprizo DIGGIT-a, dogodka o trendih prihodnosti, a odlašate s prijavo: zagotovite si ugodnejšo prijavnino udeležbe in del do petka, 8. marca 2024.

V današnjem digitalnem svetu je potrebno razmišljati širokopasovno in širokopotezno. Za to potrebujemo inspiracijo, ideje, poznavanje trendov in veliko znanja. Vse to dobite na DIGGIT-u, ki bo letos 9. maja 2024.

Tudi 11DIGGIT obljublja top program, kjer bomo na enem mestu zbrali zanimive strokovnjake, navdušene nad futuristično obarvanimi tematikami, ki bodo raziskovali novosti našega (prihajajočega) vsakdana. Kako bo izgledala prihodnost? Kdo so potrošniki prihodnosti, kam gredo in kaj si želijo?

Z zgodnjo prijavo dve muhi na en mah

Zagotovite si kotizacije po »early bird« ceni do 8. marca 2024 in prejmite darilo – vstopnico za koncert Big Foot Mama, legendarnega slovenskega rokenrol banda, ki bo 23. marca 2024 v Cvetličarni.

Nagrade vodijo do odličnosti, odličnost vodi do nagrad

Priznajmo si, nagrade povzročajo razliko in vas ločijo od povprečja. So potrdilo vašega truda, kreativnosti, inovativnosti in uspeha. To je vaša priložnost, da pokažete, zakaj ste najboljši. Zgodnje prijave so možne do 8. marca 2024, zadnji rok za prijavo del pa je 29. marec 2024.

nagrade diggit

DIGGIT = prihodnost vsega

Če želite razumeti svet, ki nastaja, in spoznati inovacije, ki spreminjajo naša življenja, je DIGGIT pravi odgovor. Označite si torej v svojih koledarjih – 9. maj 2024 – in z nami osvajajte trende prihodnosti! Dovolj je ena ideja, en preblisk, en kakovosten poslovni stik. Vsak od nas potrebuje dnevno dozo navdiha, razmisleka in kreativnega dihanja.

diggit podelitev

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji