vasic
Aktualno

V Ljubljani je zaživela Mastercard praznična vasica

Če je Mastercard® lani navduševal s pop-up restavracijo, v kateri je za obiskovalce kuhala Ana Roš, so letos projekt nadgradili.

Na Trgu francoske revolucije so danes odprli Mastercard praznično vasico, kjer bodo obiskovalci lahko obiskali lounge z vrhunskimi peninami in vini ter izbranimi premium pijačami ali si privoščili prigrizke izpod rok chefov restavracij Hiša Polonka, Breg, Grič in Nonbiri Sushi.

polonka

V predprazničnih dneh bodo tudi letos pripravili Mastercard pop-up restavracijo v hotelu Antiq Palace v Ljubljani, ki jo bodo odprli 5. decembra. Chefinja Ana Roš bo z ekipo iz Hiše Franko v Ljubljani gostovala en teden, gurmani pa bodo lahko uživali tudi na večerjah Luke Koširja, Davida Žefrana, Jorga Zupana, Tomaža Kavčiča in Jakoba Pintarja. Če je lani obiskovalce restavracije med drugim presenetil hologram, ki je za isto mizo povezal dva gosta na različnih lokacijah, so v letošnji izvedbi dogodka napovedali Mizo za vsakogar. Gre za posebej zasnovano in prilagojeno mizo, ki je nastala v sodelovanju z Amais, nevladno organizacijo iz Romunije, z njo pa želijo nasloviti problem družbene izključenosti. »Miza za vsakogar v sklopu skrbno premišljenih modulov, ki služijo kot osnova, ponuja posebej zasnovane višine sedišč za ljudi na invalidskih vozičkih, z berglami, za mamice z otroškimi vozički, na nekaterih mestih bodo na voljo tudi stojišča … Kar zadeva tehnološke prilagoditve, lahko za zdaj razkrijem, da bo miza opremljena s posebej zasnovanimi meniji in drugimi potrebnimi informacijami, ki bodo na voljo tudi gluhim in naglušnim ter slepim in slabovidnim. S tem ko oboje združujemo za isto mizo, pravzaprav ustvarjamo dialog, ki ustvarja priložnost boljšega razumevanja problematike in ne nazadnje uvid v najučinkovitejše rešitve, ki nas med seboj povezujejo v skupnost,« pravi Aleš Petejan, direktor marketinga pri podjetju Mastercard Slovenija.

petejan

Več o Mastercard praznični vasici boste lahko prebrali v naslednji številki MM-a.

Intervju

zz
03. 02. 2025

Marko Kolbl, direktor Europlakata, meni, da bomo čez 50 let vsi imeli personaliziranega…

Den Baruca
01. 02. 2025

»Izziv je vedno isti: preseči pričakovanja,« o svojem delu pravi Den Baruca, s katerim…

»Stanje videoprodukcije v Sloveniji ima velik manko in veliko prednost. Manko so omejeni proračuni, ki pogosto dušijo drznost. Prednost pa je prav ta…

zz
30. 01. 2025

Sašo Palčič, direktor in ustanovitelj digitalne agencije Madwise, o tem, zakaj zmanjšati…

Naši avtorji