zz
Aktualno

Sedma rdeča pika za Studio Miklavc

Studio Miklavc je za oblikovanje smučarskega čevlja ENYO prejel nagrado Red Dot za produktno oblikovanje. To je sicer že sedma »rdeča pika« za oblikovalski studio iz Škofje Loke, kar potrjuje njihovo dosledno oblikovalsko odličnost.

Ženski smučarski čevelj ENYO, ki sta ga za Alpino oblikovala Silva Vitez in Jure Miklavc iz Studia Miklavc, predstavlja pomembno novost v segmentu ženske športne opreme. Njegova ključna inovacija je sistem »C3 – Complete Control Cuff«, ki omogoča hitro in enostavno prilagajanje volumna čevlja od gležnja do vrha brez uporabe orodja. Ta edinstvena rešitev je prva te vrste na trgu in učinkovito naslavlja pogoste težave žensk z izrazitejšim obsegom meč. ENYO tako postavlja nove standarde udobja, prileganja in zmogljivosti, opisujejo. Poleg sistema C3 čevelj vključuje še druge napredne rešitve, kot so ergonomska školjka E-SHELL, VCP plošča za prilagajanje volumna, podplat Grip Walk za boljši oprijem pri hoji, E-Strap za dodatno oporo in prilagodljivost manšete ter sistem A-Fit za toplotno oblikovanje notranjosti čevlja.

Vse te tehnične izboljšave so zasnovane posebej z mislijo na ženske smučarke in združujejo funkcionalnost, udobje in sodoben dizajn.

Kot so še sporočili iz Studia Miklavc, se izdelki, ki jih razvijajo, že več kot dve desetletji uspešno prodajajo po vsem svetu. Poleg sodelovanja z vodilnimi slovenskimi podjetji, kot je Alpina, vse pogosteje vzpostavljajo partnerstva tudi z mednarodnimi naročniki iz Evrope, Azije in Amerike. Za svoje projekte so prejeli številne oblikovalske nagrade, med njimi torej zdaj že sedmo nagrado Red Dot. Te nagrajujejo najpomembnejše dosežke na področju oblikovanja, pri čemer združujejo strokovno oceno inovativne funkcionalnosti, uporabnosti, ergonomije, trajnosti in estetske dovršenosti izdelka. »Prejeti Red Dot pomeni veliko priznanje oblikovalski odličnosti in potrjuje, da izdelek dosega najvišje standarde v globalnem merilu,« še dodajajo v Studiu Miklavc.

 

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji