draksler
Aktualno

Prvenec mladega režiserja Martina Drakslerja

Med oglasi, ki smo jih opazili v zadnjem času, je oglas za vrata podjetja Pirnar. Po preverjanju smo ugotovili, da gre za (oglasni) prvenec mladega režiserja Martina Drakslerja.

25-letni režiser je študiral na AGRFT, za študijski film Alzheimer Cafe je prejel številne domače in tuje nagrade, med drugim Vesno za najboljši študijski film. Po študiju ustvarja televizijske oddaje, krajše avtorske filmske projekte in videospote. Pri ustvarjanju ima rad izzive in raziskovanje novih vizualnih izrazov.

K projektu za naročnika Pirnar ga je povabila produkcijska hiša Bas Production. Pri Pirnarju so oglas zasnovali skupaj z agencijo Unibrand. Kot pravi Martin Draksler, ga je pritegnila ideja predstavitve vrat Versus Bronze, »ki že v sami ideji združuje dva zelo zanimiva protagonista; inovatorja in lastnika podjetja Pirnar, Romana Pirnarja, in priznanega slovenskega kiparja Mika Simčiča.« Njuna zgodba se mu je zdela zanimiva in navdihujoča: »Dva prijatelja, dve različni karieri. Združila sta moči in ustvarila luksuzen izdelek VersusBronze, ki prav tako združuje nasprotja. Umetnost in inovacije, krhko steklo in mogočen bron, obrt in tehnologijo,« pravi.

draksler1

draksler2

Pove tudi, da je bila postprodukcija precej zahtevna. »Največji izziv je bil vse VFX-kadre narediti tako, da bi gledalcu delovali čim bolj naravno. Da ne bi imel občutka umetno ustvarjenih prostorov in objektov, kar je bilo pomembno glede na ostale kadre filma, saj sva z direktorjem fotografije Sašo Štihom zasledovala zelo toplo, prijetno in prefinjeno vizualno atmosfero. To smo poleg vseh ostalih elementov dosegli tudi z izstopajočo zlato-bronasto svetlobo.« Postprodukcija slike (vizualni efekti) je potekala v priznani mednarodni postprodukcijski hiši Nervous FX studio v Londonu.

Martin Draksler je za MM še povedal, da ga v vseh projektih zanima zgodba, ki v ljudeh vzbudi največji odziv: »Kljub temu, da so oglasi zelo kratke forme, se lahko tudi v tem kratkem času pove marsikaj zanimivega, kar pri gledalcih vzbudi zanimanje in čustva. Glede na to, da je to moj prvi oglas, pa sem odprt za nove izzive vseh vrst in formatov tudi na tem področju.«

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji