klic osamljenosti
Aktualno

Projekt »Klic osamljenosti«: ko je vedenje znamke pomembnejše od sporočanja

Čeprav se zdi, da smo v današnjih časih zahvaljujoč tehnologiji izjemno povezani drug z drugim, pa ne more nič nadomestiti osebnega stika.

Ker se številni ljudje še vedno počutijo osamljene in se zato dnevno soočajo z veliko stisko, so se v Zavarovalnici Sava odločili, da v sklopu projekta »Klic osamljenosti« izpostavijo to pomembno temo. 

V Zavarovalnici Sava pravijo, da ne gre za običajen komunikacijski projekt, saj v njegovem jedru ni sporočanje, temveč delovanje. »Ko smo zaznali, da osamljeni posamezniki v stiski z željo po pogovoru stopajo v stik tudi s svetovalci v našem klicnem centru, smo se v skladu s svojim vodilom 'Nikoli sami' odločili za akcijo. Organizirali smo vrsto delavnic, na katerih smo zaposlenim pomagali, da se laže spoprimejo s težkim pogovorom s človekom, ki je v duševni stiski. Osamljenost se je v času izolacije na domu zaradi novega koronavirusa seveda še povečala, zato je bila dodatna usposobljenost naših svetovalcev še toliko bolj koristna,« pravijo.

Pisma podpore se množijo iz ure v uro

Komunikacijska akcija, ki so jo zasnovali in izvedli v zavarovalnici, je v prvi vrsti namenjena drugim podjetjem in organizacijam, ki za svoje storitve in izdelke uporabljajo klicne centre. Prepričani so, da so tudi njihovi zaposleni že prišli v stik z osamljenimi ljudmi v stiski, zato so jih želeli pozvati in jim pomagati, da tudi sami organizirajo tovrstna izobraževanja za svoje zaposlene. »Naš cilj je, da so prav vsi, ki delujejo v slovenskih klicnih centrih, primerno izobraženi in pripravljeni na pogovor z osebo v stiski. Zato smo skupaj z agencijo Luna \TBWA izdelali čustveno in empatično videosporočilo, ki ga širimo s pomočjo družbenih omrežij in osebnega nagovora predsednika uprave Zavarovalnice Sava ter tudi na spletnem mestu klicosamljenosti.si. Verjamemo, da lahko na ta način pomagamo mnogim, ki so se zaradi osamljenosti znašliv težkem duševnem stanju. Komunikacijska akcija se je šele začela, zato težko govorimo o reakcijahnanjo, toda prvi odzivi med zaposlenimi in javnostjo so izjemni, saj se pisma podpore množijo iz ure v uro.«

K projektu so povabili tudi druga podjetja

»Klic v kontaktno-asistenčni center ne pomeni nujno iskanja informacij v povezavi z zavarovanjem. Za projekt smo se odločili, ker želimo še poglobiti in utrditi svojo obljubo 'Nikoli sami', s katero smo se nasamem začetku zavezali, da bomo ljudem stali ob strani v najrazličnejših življenjskih situacijah, tudi tistih najtežjih. Prav osamljenost je v zadnjih mesecih postala bolj relevantna tema kot kadarkoli prej in odločili smo se, da se na to odzovemo z veliko mero empatije. Resnično verjamemo v moč projekta in da lahko z njim povzročimo spremembo. Zato sem tudi osebno povabil vodilne podjetij s klicnimi centri, da se pridružijo pobudi in podobno omogočijo tudi svojim zaposlenim. Ponosni smo, da so naši sodelavci zares začutili ta projekt in njegovo pomembnost. Kot pravijo sami, so zdaj bistveno bolje opremljeni z veščinami, s pomočjo katerih bodo lažje prepoznali osebno stisko in se znali primerno odzvati. To lahko za človeka na drugi strani telefonske zveze pomeni razbremenitev, lahko pa tudi rešitev življenja. Naši sodelavci ne vedo, aliga bodo zares lahko rešili, a se zavedajo, da imajo to možnost,« je projekt komentiral David Kastelic, predsednik uprave Zavarovalnice Sava.

david kastelic

Sodelovanje izjemnega pomena

V agenciji Luna \TBWA pravijo, da je sodelovanje pri projektu zanje izjemnega pomena, saj na najboljši način dokazuje novo komunikacijsko paradigmo, v kateri je vedenje znamke pomembnejše od sporočanja. »Projekt v resnici vpliva na konkretna življenja ljudi in je zato trden dokaz, da Zavarovalnica Sava svoje poslanstvo razume kot zavezujoče,« je za MM povedal izvršni kreativni direktor Janez Rakušček.

Intervju

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Naši avtorji