
Hrvaška kampanja navdušila BBC in druge svetovne medije
Kampanja »Poravnajte se« (»Ispravite se«), ki jo je zasnovala Poliklinika Hrvaške v sodelovanju z Go2Digitalom in agencijo Bruketa&Žinić&Grey, je z napredno tehnologijo pritegnila pozornost številnih svetovnih medijev.

Kaja Kovič
Za predstavitev svojih storitev je Poliklinika Hrvaške izbrala pametne svetlobne oglasne vitrine, opremljene z računalniškim vidom in posebnim algoritmom, ki mimoidočim analizirajo držo in takoj podajo vizualno povratno informacijo – skupaj s priporočilom za obisk fizioterapevta, če sistem zazna nepravilnosti. Kampanja se je uspešno odzvala na t. i. tiho pandemijo težav s hrbtenico, ki so posledica sodobnega, sedečega načina življenja.
V dveh mesecih se je pred digitalne plakate postavilo več kot 106.000 ljudi, zbranih je bilo več kot 50.000 e-naslovov, število specialističnih pregledov se je povečalo za 46 odstotkov, interakcije z oglasi pa so bile kar 82 odstotkov nad povprečjem. Oglasi so bili gledani povprečno 17 sekund – skoraj osemkrat dlje od običajnega formata.
Kampanja ni izstopala le zaradi tehnološke dovršenosti, temveč tudi zaradi družbene odgovornosti in kreativnega pristopa. »Ljudje so nekoč gledali oglase, danes oglasi gledajo ljudi,« je poudaril Davor Bruketa v intervjuju za BBC. Projekt »Poravnajte se« je bil predstavljen tudi na platformah, kot so Little Black Box, Ads of the World, The Stable in številne druge.