jm
Opaženo

Vrata, ki jih je zasnoval kipar

Podjetje Pirnar je v sodelovanju s priznanim kiparjem Mikom Simčičem zasnovalo edinstvena luksuzna vhodna vrata VersusBronze, ki povezujejo domnevno nezdružljivo.

Kratek opis akcije: Nova vrata združujejo krhko črno steklo in mogočen bron, inovatorja in umetnika, obrt in umetnost, unikatnost in množičnost, rokodelstvo in tehnologijo, zapišejo pri blagovni znamki Pirnar, ter poudarijo, da je model VersusBronze zaradi zahtevne izdelave na voljo le v omejeni količini. Z oglaševalsko akcijo ciljajo fizične kupce v Sloveniji, Angliji, Dubaju, Izraelu, Španiji ter tudi B2B partnerje, ki Pirnarjeve izdelke tržijo v Nemčiji, Italiji in Franciji. Ključno komunikacijsko orodje akcije je kratek film, v katerem so predstavili nastanek izdelka ter združevanje moči managerja in inovatorja Romana Pirnarja z umetnikom Mikom Simčičem. Vhodna vrata in kratek film so bili premierno predstavljeni aprila na mednarodnem sejmu Bau v Nemčiji.

Čas trajanja akcije: od 17. aprila do 1. julija 2023

Elementi akcije: kratek film, spletna stran, spletno oglaševanje, tiskani oglasi, oglaševanje na družbenih  omrežjih, email-marketing in monografija VersusBronze.

Naročnik: Pirnar.do.o.

Agencija: Unibrand

Predstavnik naročnika: Claudia Lakner

Vodja projekta v agenciji: Katarina Nikolov

Kreativna direktorica: Lucija Berce

Tekstopiska: Lucija Berce

Scenaristka: Katarina Nikolov  

Art direktor: Miha Črtalič

Fotograf: Anže Lovšin

Produkcijska hiša: Bas Production

Vodja projekta video produkcije: Patrik Šimenc

Režiser: Martin Draksler

Dop: Sašo Štih

Glasbena podlaga: Matjaž Jelšavec

VFX Studio: Nervoux FX

m

m

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji