nlb barve
Opaženo

Opazili smo: Srčna dejanja zasijejo v pravih barvah

Naš svet je veliko lepši in barvitejši, ko drug drugemu stojimo ob strani in s srčnimi dejanji ustvarjamo priložnosti, pravijo v NLB, kjer so v sodelovanju z agencijo Saatchi&Saatchi pripravili regijsko praznično kampanjo.

Kampanjo so podprli s praznično donacijo v vrednosti 200.000 evrov, ki so jih enakomerno porazdelili med dve humanitarni organizaciji oziroma društvi, Botrstvo in Humanitarček, ter tako tudi kreativno povezali zgodbo oglasa in donacije. Še tako izjemen talent namreč potrebuje podporo in oporo. V Botrstvu letno namenijo 500 evrov za vsakega otroka, ki je del njihovega Sklada za razvoj talentov. V letu 2022 pa bodo z donacijo NLB 200 prikrajšanim otrokom lahko ponudili priložnost, da razvijejo svoj talent. Na drugi strani pa v Sloveniji pod pragom revščine živi kar 97.000 starostnikov. Društvo Humanitarček jim bo s pomočjo donacije lahko priskrbelo 21.000 toplih obrokov.

 »V NLB ne pravimo zaman, da smo tu doma. Tu dihamo s polnimi pljuči, ustvarjamo, doživljamo vzpone in padce, tkemo vezi. Zato je povsem naravno, da si želimo tukaj aktivno sodelovati, vplivati in izboljševati kakovost življenja –  tudi z vključevanjem tistih, ki so prikrajšani. In z zagovarjanjem enakih možnosti za naslavljanje številnih priložnosti. Na sodelovanje z Botrstvom in društvom Humanitarček smo res zelo ponosni. In v NLB vse to počnemo iskreno in s srcem. Ker je svet, poln srčnosti, svet, poln priložnosti,« sporočajo iz NLB.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji