radenska na zdravje
Opaženo

Na zdravje zdravim navadam!

Radenska predstavlja novo komunikacijsko akcijo, s katero nazdravlja zdravim navadam. Uporabnike želi opomniti, da ima dobro počutje prednost pred napornim vsakdanom, pitje Radenske pa lahko k temu pomembno prispeva.

Kratek opis akcije: Televizijski oglas temelji na zgodbi, ki praznuje življenje. Slavi zdrave navade vseh vrst, med njimi tudi navado pitja Radenske, ki ponuja okusno osvežitev, s svojo bogato mineralno sestavo pa poskrbi tudi za dobro počutje.

na zdravje radenska

Elementi akcije: televizijski oglas, oglaševanje na prodajnih mestih, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavnice naročnika: Egle Wehle, Vesna Šavel Geder in Ana Krstulović

Vodja projekta v agenciji: Polona Polak

Kreativni direktor: Jure Korenč

Tekstopiska: Eva Gjörek

Umetniški direktor: Miha Grobler

Oblikovalka: Lara Oset

Digitalni strateg: Uroš Svenšek

Ostali sodelavci: Iza Tovornik, Maša Antunićević in Neja Kalan

Režiser: Nejc Pohar

Produkcijska hiša: Studio Ritem

Glasbena podlaga in proračun akcije: N/A

Medijska agencija: AM komunikacije, Agencija 101

Čas trajanja akcije: 17. 3.–30. 4. 2021

 

Naslovnica 479

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

zoran gabrijan
15. 05. 2021

Z Zoranom Gabrijanom, kreativnim direktorjem v Futuri DDB, smo se poglobili v proces…

stabej
10. 05. 2021

Podcast, podkast ali poddaja? Kdaj je smiselno sloveniti nove (tehnološke) izraze? Kako…

login
22. 04. 2021

Če vas zanima odgovor na zgornje vprašanje, si preberite roman Iza in samorog, v katerem…

Naši avtorji