radenska na zdravje
Opaženo

Na zdravje zdravim navadam!

Radenska predstavlja novo komunikacijsko akcijo, s katero nazdravlja zdravim navadam. Uporabnike želi opomniti, da ima dobro počutje prednost pred napornim vsakdanom, pitje Radenske pa lahko k temu pomembno prispeva.

Kratek opis akcije: Televizijski oglas temelji na zgodbi, ki praznuje življenje. Slavi zdrave navade vseh vrst, med njimi tudi navado pitja Radenske, ki ponuja okusno osvežitev, s svojo bogato mineralno sestavo pa poskrbi tudi za dobro počutje.

na zdravje radenska

Elementi akcije: televizijski oglas, oglaševanje na prodajnih mestih, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavnice naročnika: Egle Wehle, Vesna Šavel Geder in Ana Krstulović

Vodja projekta v agenciji: Polona Polak

Kreativni direktor: Jure Korenč

Tekstopiska: Eva Gjörek

Umetniški direktor: Miha Grobler

Oblikovalka: Lara Oset

Digitalni strateg: Uroš Svenšek

Ostali sodelavci: Iza Tovornik, Maša Antunićević in Neja Kalan

Režiser: Nejc Pohar

Produkcijska hiša: Studio Ritem

Glasbena podlaga in proračun akcije: N/A

Medijska agencija: AM komunikacije, Agencija 101

Čas trajanja akcije: 17. 3.–30. 4. 2021

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji