Dobra stran športa
Opaženo

Argeta podpira dobre strani športa

V agenciji Luna \TBWA so za Argeto zasnovali novo kreativno platformo in kampanjo Argetinih športnih sponzorstev »Dobra stran športa«.

Kratek opis akcije: Argeta že vrsto let podpira razvoj vrhunskega športa na področju zimskih športov v Sloveniji, letošnjo sezono pa so pod svoje okrilje vzeli še slovensko reprezentanco v smučarskih skokih. Ob tej priložnosti so v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA predstavili novo platformo športnih sponzorstev »Dobra stran športa«, ki slavi šport in vse, kar nam ta daje.

Pri Argeti verjamejo, da je šport pomemben del našega življenja, saj prebuja najboljše v nas. Krepi duha, nas uči vztrajnosti in nagrajuje naš trud. To vizijo delijo tudi z vrhunskimi ekipami in športniki, ki šport vsak dan živijo s strastjo. Zato se v novi kampanji, ki jo je ustvarila agencija Luna \TBWA, s pomočjo vrhunskih slovenskih zimskih športnikov zahvaljujejo športu za strast, predanost in neomajnost, ki jo budi v nas.

S čustvi nabitemu televizijskemu oglasu so glas posodili naši vrhunski športniki. Tako lahko slišimo, kako so se slovenski alpski smučarji Ana Bucik, Ilka Štuhec in Žan Kranjec, smučarski skakalci Anže Lanišek, Nika Križnar in Timi Zajec ter biatlonci Anamarija Lampič, Polona Klemenčič in Lovro Planko športu zahvalili za vse pomembne življenjske vrednote, ki jim jih je priučil. Za moč, s katero zmorejo premagati marsikateri strah, ovire in padce, ter trdne vezi, ki so jih povezale med neštetimi treningi in tekmovanji. In kar je najpomembnejše: da je zmago vedno najlepše deliti tudi z drugimi.

Elementi akcije: televizijski oglas, digitalno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Valentina Erčulj Džuban, Petra Čadež, Mojca Pesendorfer, Živa Deu, Martina Humar, Metka Orel, Simon Horvat in Patricia Platiša

Vodje projekta: Urška Cerar, Nina Melink in Valerija Smolej

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec Žnidarec

Digitalni kreativni direktor in strateg: Jan Omahen

Tekstopisca: Blaž Žnidarec in Maja Podojsteršek

Umetniški vodja: Jure Sotler

Oblikovalci: Nina Zadravec, Dejan Kralj in Ivan Todorovič

Oblikovalka uporabniške izkušnje: Pia Požek

Produkcijska hiša: Kinomotel

Režiserja: Istok Tornjanski in Gregor Vesel

Fotograf: Sami Rahim

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji