»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…
Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…
Prikazujem zadetke 1 - 10 od 8527
Petja Montañez je nekonvencionalna, predvsem pa samosvoja oglaševalska kreativka, ki ji v svetu oglaševanja uspeva ohranjati svoj jaz, čeprav nikoli ne dopusti, da bi njen umetniški izraz zasenčil esenco blagovne znamke, za katero ustvarja. Ko ne snuje vi
Pri zavarovalnicah Generali, Sava in Triglav smo se pozanimali, kaj lahko organizatorji storijo v primeru najbolj črnega scenarija, torej odpovedi dogodkov.
Slovenska oglaševalska zbornica je za oglaševalca leta 2019 ponovno razglasila družbo Atlantic Droga Kolinska
Z današnjim dnem je Slovencem na voljo aplikacija za sledenje okužbam s covidom-19, ki so jo poimenovali #OstaniZdrav. Za MM jo je na več napravah preveril in zbral prve vtise Mak Kordić, direktor agencije CNJ digital. Njegov komentar objavljamo v celoti.
Coca-Cola tudi v Sloveniji s prvo oglaševalsko akcijo od začetka koronakrize in z vrsto aktivnosti nudi podporo gostincem. Preko lastne digitalne platforme jim omogoča ustvarjanje njim prilagojenim oglasov.
Raziskavi spletnega in mobilnega bančništva v Sloveniji sta pokazali, da ima Nova KBM poleg spletne tudi najboljšo mobilno banko v Sloveniji.
V podjetju Vinakoper tudi letos beležijo naraščajoči trend priljubljenosti malvazije. Kakovostno letino pozdravljajo z nagradno igro na Facebooku, ki so jo poimenovali »Dio-mio, daj mi malvazijo«. Z njo vabijo k ustvarjanju »malvazija poezije«.
Radenska bo v sodelovanju z Zavodom za gozdove Slovenije pomagala zasaditi 10 tisoč novih dreves.
Sandra Bold, digitalna in globalna kreativna direktorica v agenciji Publicis Milan, je del ekipe, ki ustvarja oglaševalske akcije za znamki Diesel in Heineken.