malvazija
Opaženo

Opazili smo: Kaj imata skupnega malvazija in poezija?

V podjetju Vinakoper tudi letos beležijo naraščajoči trend priljubljenosti malvazije. Kakovostno letino pozdravljajo z nagradno igro na Facebooku, ki so jo poimenovali »Dio-mio, daj mi malvazijo«. Z njo vabijo k ustvarjanju »malvazija poezije«.

V prvi polovici leta je Vinakoper preko trgovskih verig prodal za 15 odstotkov več malvazije iz linije Koper kot v letu 2019, odlične rezultate pa beležijo tudi vse druge linije malvazije. Pravijo, da je malvazija sadna in sveža, lahko bi rekli tudi kreativna sorta, ki navdušuje v najrazličnejših niansah in »če tako navdihuje nas, ki jo proizvajamo, nas je zanimalo, kako navdihuje naše potrošnike. Zanima nas, kako daleč nas lahko ponese lahkotnost malvazije in koliko kreativnih sledilcev imamo. Radi bi vedeli, kako malvazija vstopa v njihova življenja, kako jih spodbuja, kako navdihuje,« pravi Borut Fakin, direktor Vinakoper. Dodaja, da v spodbudo ustvarjalcem ponujajo uvodni verz »Dio-mio, daj mi malvazijo«, ki naj jim služi kot navdih za nadaljnje ustvarjanje.

malvazija

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji