coca cola
Aktualno

Coca-Cola gostincem v Sloveniji podarja digitalni medijski prostor

Coca-Cola tudi v Sloveniji s prvo oglaševalsko akcijo od začetka koronakrize in z vrsto aktivnosti nudi podporo gostincem. Preko lastne digitalne platforme jim omogoča ustvarjanje njim prilagojenim oglasov.

V MM-u smo že poročali, da Coca-Cola te dni predstavlja globalno oglaševalsko akcijo »Odpri se kot nikoli doslej« (»Open Like Never Before«), kjer je naslovno pesem prispeval britanski raper George The Poet. Z njo prekinja svoj oglaševalski »mrk«, s katerim je začela aprila. V tem času je po pojasnilu predstavnikov družbe oglaševalska sredstva preusmerila v »pomoč skupnostim in podporo svojih najbolj prizadetih partnerjev v maloprodaji«.

Digitalna platforma za 330 gostinskih obratov

Podpora partnerjem v sektorju HoReCa v Sloveniji poteka v obliki »dodelitve sredstev« in strokovnega znanja, ki gostincem omogoča ustvarjanje lastnih oglasov preko digitalne platforme Ad Creator.

Ko gostinci ustvarijo oglase, jih Coca-Cola sponzorira in promovira na spletnih kanalih. Na ta način jim pomagajo pri promociji njihove ponudbe ali oziroma pri privabljanju gostov. Ta vrsta podpore je na voljo 330-im gostinskim obratom v Sloveniji. Za nekatere partnerske gostinske lokale so v izdelavi tudi posebni senčniki z razkužili za razkuževanje rok.

Od humanitarne pomoči do nagradnih iger

 »Kampanja podpira in izkazuje spoštovanje do naših maloprodajnih partnerjev, vključno z lokalnimi hoteli, bari in restavracijami. Številni med njimi ponovno odpirajo svoja vrata skupnostim po zahtevnem času za gospodarstvo, čeprav so že od nekdaj v središču našega družabnega življenja,« je povedal Vinko Kovačić, vodja komuniciranja v družbi Coca-Cola Adria.

V tem duhu so začeli tudi z nagradno igro »To Coca-Colo podarimo mi«, s katero lahko potrošniki osvojijo brezplačno pijačo Coca-Cola ali Coca-Cola Zero v svojem najljubšem lokalu. Več o nagradni igri si lahko preberete tukaj.

V Sloveniji je Fundacija Coca-Cola z donacijo v višini 100 tisoč ameriških dolarjev oziroma 84 tisoč evrov podprla humanitarna prizadevanja Rdečega križa Slovenije za omejevanje širjenja epidemije covida-19 in za podporo najbolj ranljivim skupinam.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji