websi
Intervju

WEBSI Spletni prvaki 2020 dobil zeleno luč NIJZ

Letošnji dogodek WEBSI Spletni prvaki bo potekal v živo, poudarja direktor projekta Matija Škof. Programsko se konferenca osredotoča na celostno izkušnjo udeležencev, v tekmovalnem delu pa upajo, da bo koronakategorija letos prvič in zadnjič.

Na kakšen način boste organizirali dogodek? Boste tudi vi imeli hibridni model, torej delno v živo, delno preko spleta?

Vse do zadnjega smo se pripravljali na obe možnosti, da dogodek izvedemo »tradicionalno«, torej v živo ali preko spleta. Pred dnevi smo od NIJZ dobili zeleno luč, da lahko dogodek ob upoštevanju varnostnih ukrepov izvedemo v živo. Torej se slišimo in tudi vidimo 24. septembra v Festivalni dvorani v Ljubljani, seveda pa bomo morali upoštevati pravila glede razdalje, razkužil in mask. Pripravili smo ustrezni sedežni red, žalosti pa nas, da zmagovalcem ne bomo smeli seči v roko.

Katerega predavatelja se osebno najbolj veselite oziroma kateri so ključni poudarki programa?

Vseh. Zanima nas celostna izkušnja udeležencev. Želimo, da udeleženci po obisku rečejo: »To je bilo pa kul. Koristno porabljen dan. Pridem ponovno naslednje leto.« Posebej opozarjam na področja vsebinskega marketinga, podprtega z analitiko, krizno komuniciranje, dizajn in viralnost, uporabniško izkušnjo. Za odbite teme bo poskrbel Val 202, deležni bomo provokacije in razmisleka o družbi po koronavirusu oziroma »zoom« generaciji. Z vidika tehnologij bomo izvedeli resnico o 5G, na okrogli mizi nas bodo mlajši iz lastnih izkušenj seznanjali z novimi digitalnimi kanali in skupnostmi. Spoznali bomo, kako se mladi soočajo z novimi razmerami. In ker je danes na udaru tudi kultura, bomo spoznali, kako se ta novim razmeram zoperstavlja, tudi s pomočjo digitala. 

Kako težko delo je imela žirija v novi koronakategoriji? Ste zadovoljni s prijavljenimi deli?

Vsi upamo, da je bila koronakategorija samo začasna kategorija in bo že prihodnje leto zgodovina. Zadovoljni smo z rekordnim številom prijav. O prijavljenih delih pa bo največ povedala 108-članska žirija, ki je letos delovala pod vodstvom Andreja Krajnerja, direktorja komuniciranja NLB Skupine. Njihova mnenja in ocene ter zmagovalce bomo predstavili v Dosjeju slovenskega digitalnega komuniciranja WEBSI 2020.

Naslovnica 479

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

zoran gabrijan
15. 05. 2021

Z Zoranom Gabrijanom, kreativnim direktorjem v Futuri DDB, smo se poglobili v proces…

stabej
10. 05. 2021

Podcast, podkast ali poddaja? Kdaj je smiselno sloveniti nove (tehnološke) izraze? Kako…

login
22. 04. 2021

Če vas zanima odgovor na zgornje vprašanje, si preberite roman Iza in samorog, v katerem…

Naši avtorji