lesnina
Intervju

Kako je nastala akcija »Dobrodošli doma, Välkommen hem«

Po mnenju številnih sta Lesnina in Futura DDB v teh dneh predstavili resnega tekmeca za slovenski oglas leta. Kot pravi Zoran Gabrijan, kreativni direktor v Futuri, pri njenem snovanju ni bilo nič »na pamet«. Tudi pozdrav Ikei in uporaba švedščine ne.

Kako ste prišli do ideje za kreativno rešitev?

To je vedno najtežje vprašanje. Iskreno, ne vem več natančno. Vem pa, da ko smo idejo »spustili« na prostost, ni bilo več poti nazaj. Skandinavci slovijo po dobrem okusu in bivanjska estetika je pri njih res visoka. Kdo je torej bolj relevanten, da poudari prednosti Lesnine kot Švedi? Pomembna je seveda tudi švedščina, ki je v našem prostoru ne slišimo prav pogosto, zato zveni sveže in zabavno. Zgodbe pa so nato nastale kar same od sebe. Želeli smo biti preprosti, idejo smo zgradili na glavnih junakih. Zato torej trgovina od znotraj, lokal na vhodu v ljubljansko Lesnino, navdušenje nad prodajalci in skoraj že fetiš na blagovne znamke.

Ali je bil »pozdrav« Ikei v jedru ideje že od začetka ali pa je bil že del brifa?

Pozdrav konkurenci je bil del pogovorov z naročnikom že od začetka. Morda ne povsem v tej obliki, a naročnik je zelo aktivno sodeloval pri snovanju celotne kampanje.

Ali je bilo treba naročnika dodatno prepričevati ali pa mu je bila ideja takoj všeč?

Z Lesnino sodelujemo že veliko let in mislim, da naše medsebojno razumevanje s časom samo raste. Lepo je videti srečnega in nasmejanega naročnika, ki brez sence dvoma potrdi idejo, in super je bilo sodelovati z odgovornimi na Lesnini, ki »štekajo«. Vredno več od vsake nagrade!  In to je bila tudi ena najboljših prezentacij v moji karieri, ne zgolj na Lesnini.

Naša skupna, največja skrb je bil čas, korona čas. Na srečo se je tudi to izteklo brez težav, saj smo snemali v času t. i. sprostitve ukrepov. Drugi elementi kampanje niso bili odvisni od trenutne zdravstvene situacije, vseh pa tudi še niste videli oziroma slišali.

Nam lahko poveste več o nastopajočih? Kje in kako ste jih našli?

Nastopajoči so absolutno dodana vrednost tega oglasa. Še zdaj ne morem verjeti, da smo imeli takšno srečo. Rad bi rekel, da smo jih našli v Kinoteki, na retrospektivi filmov Ingmarja Bergmana, pa je resnica bolj običajna. Našli smo jih s castingom, kjer so zelo pomembno vlogo odigrali produkcija Instant, režiser Miha Mlaker in Futurina ekipa. Dva izmed igralcev imata izkušnje s kamero, eden pa mislim, da je čisti debitant

Kako ste zadovoljni z odzivom na oglaševalsko akcijo?

Nad odzivom smo navdušeni. Enako si upam trditi, da je navdušen tudi naročnik. Televizijski oglasi niso ostali neopaženi, zelo hitro so preplavili družbena omrežja, hkrati pa opazujemo, kako je slovenska javnost vzljubila naše glavne like kampanje.

Kako vam je uspelo tako natančno ciljati datum odprtja, glede na to, da še vsaj en teden pred tem, ni bilo znano, da se odpre tudi fizična trgovina?

Naš medijski oddelek dela čudeže. (smeh)  Mirakel, bi rekli Švedi.

Ali v Lesnini beležijo v zadnjem tednu kaj večji obisk njihovih trgovin?

Za natančne številke bi morali vprašati Lesnino, a kolikor vem, je obisk zelo dober.

Ali ste delali kakšne raziskave, na podlagi katerih ste prišli do uvida, da potrošnikom več pomenijo znane blagovne znamke, ki jih ponuja Lesnina, kot pa trgovske, kot je Ikea? Kakšen odnos imajo slovenski potrošniki na splošno do blagovnih znamk pohištva in dodatkov za dom, pa tudi do (ne)samostojnega sestavljanja pohištva?

Vse tri oziroma štiri oglaševane prednosti so plod naročnikovega vpogleda v slovenski potrošniški prostor. Nič ni bilo narejeno na pamet.

Naslovnica 478

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

nika
08. 04. 2021

Slovenski startup Epidemic ima ambicije zgraditi najmočnejšo skupnost nano- in…

Postati želimo simbol avtentičnosti v vplivnostnem marketingu. Zgraditi želimo najmočnejšo skupnost nano- in mikrovplivnežev na svetu, ki temelji na…

franja1
03. 04. 2021

To so besede Maje Oven, ki je s svojim prispevkom pri organizaciji Maratona Franja in…

amy rodgers
01. 04. 2021

Leto 2020 je svet postavilo pred neslutene izzive. Prihodnost je sicer nehvaležno…

»Leto 2020 je direktorjem marketinga ponudilo priložnost, da se 'resetirajo', inovirajo in razmišljajo zunaj ustaljenih okvirov,« pravi Amy…

Naši avtorji