z
Diggit

Prihodnost dela: V marketingu vse več hibridnega dela

Zaposleni v marketinškem sektorju so v času pandemije sprejeli in vzljubili hibridno delo, saj jih je kar 70 odstotkov zadovoljnih z ravnovesjem dni v pisarni in dela od doma.

Medtem ko je hibridno delo postalo stalnica delovnega življenja večine zaposlenih v marketingu in oglaševanju, obstaja nadvse široka paleta mnenj o tem, kako najbolje izvajati te delovne iniciative. Slednje se ne razlikujejo le po politiki podjetja, temveč tudi po spolu, starosti in velikosti podjetja.

Štiri leta po začetku karantene je raziskava britanskega Marketing Weeka o karieri in plačah razkrila, da velika večina zaposlenih v marketinškem sektorju vsaj en dan v delovnem tednu oddela na daljavo. Najpogostejše število dni v pisarni je tri (četrtina), nato dva (malce manj kot četrtina), najmanj pa štirje dnevi (10 odstotkov). Zanimivo, več je marketingarjev, ki delajo vse dni na teden od doma (15 odstotkov), kot tistih, ki v pisarne prihajajo vsak dan (12 odstotkov).

Raziskava kaže na močan premik v načinu dela in pomeni, da se že pričakuje (v prihodnosti pa se bo še bolj), da bodo marketinške vloge omogočale vsaj hibridno delo.

Večina pozdravlja hibridni teden

Večina sodelujočih pozdravlja povprečni hibridni teden – več kot dve tretjini (69 odstotkov) jih meni, da je število dni, ki jih trenutno delajo v pisarni, pravo. Skoraj četrtina (24 odstotkov) bi si jih želela v pisarni preživeti manj dni, zelo malo (7 odsotkov) pa jih želi v pisarni delati več dni.

Marketing Week še ugotavlja, da bo hibridno delo moralo postati del prihodnosti, saj je verjetnost, da se bodo zaposleni odrekli svoji »novo pridobljeni svobodi«, manj verjetna kot kdaj koli prej.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji