z
Diggit

Prihodnost dela: V marketingu vse več hibridnega dela

Zaposleni v marketinškem sektorju so v času pandemije sprejeli in vzljubili hibridno delo, saj jih je kar 70 odstotkov zadovoljnih z ravnovesjem dni v pisarni in dela od doma.

Medtem ko je hibridno delo postalo stalnica delovnega življenja večine zaposlenih v marketingu in oglaševanju, obstaja nadvse široka paleta mnenj o tem, kako najbolje izvajati te delovne iniciative. Slednje se ne razlikujejo le po politiki podjetja, temveč tudi po spolu, starosti in velikosti podjetja.

Štiri leta po začetku karantene je raziskava britanskega Marketing Weeka o karieri in plačah razkrila, da velika večina zaposlenih v marketinškem sektorju vsaj en dan v delovnem tednu oddela na daljavo. Najpogostejše število dni v pisarni je tri (četrtina), nato dva (malce manj kot četrtina), najmanj pa štirje dnevi (10 odstotkov). Zanimivo, več je marketingarjev, ki delajo vse dni na teden od doma (15 odstotkov), kot tistih, ki v pisarne prihajajo vsak dan (12 odstotkov).

Raziskava kaže na močan premik v načinu dela in pomeni, da se že pričakuje (v prihodnosti pa se bo še bolj), da bodo marketinške vloge omogočale vsaj hibridno delo.

Večina pozdravlja hibridni teden

Večina sodelujočih pozdravlja povprečni hibridni teden – več kot dve tretjini (69 odstotkov) jih meni, da je število dni, ki jih trenutno delajo v pisarni, pravo. Skoraj četrtina (24 odstotkov) bi si jih želela v pisarni preživeti manj dni, zelo malo (7 odsotkov) pa jih želi v pisarni delati več dni.

Marketing Week še ugotavlja, da bo hibridno delo moralo postati del prihodnosti, saj je verjetnost, da se bodo zaposleni odrekli svoji »novo pridobljeni svobodi«, manj verjetna kot kdaj koli prej.

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji