Članki avtorja: Gašper Meden

bergant

Umetna inteligenca je uporabna, če jo znamo uporabljati

sam butler diggit

Kot da bi leta 1950 prepričevali o učinkovitosti televizijskega…

princess
MMARKETING

Zakaj je znamka Alpine Princess postala Alpine Nation

andraž tori

»Umetna inteligenca bo spremenila razmerja v ustvarjanju vsebin«

svetovni dan zamlje
MMARKETING

10 oglasov ob dnevu Zemlje

re:do
MMARKETING

re:do sledi uporabnikom

borut pahor
MMARKETING

Borut Pahor s svojim podkastom

merkur M.A.I.A.
DIGITALNO

Kako je Merkur uvedel virtualno pomočnico

umetna inteligenca v medijih
MMEDIJI

Kako umetno inteligenco uporabljajo slovenski mediji?

visionect
MMARKETING

Slovensko tehnološko podjetje Visionect poskusno uvaja…

velikonočni oglasi
MMARKETING

11 velikonočnih oglasov

HoT
MMARKETING

»Uporabniška izkušnja postane tema šele, ko je slaba«

telekom slovenije
MMARKETING

»Uporabnikom poenostavljamo življenja«

a1 slovenija
MMARKETING

Zadovoljen uporabnik podjetju pripelje tri nove uporabnike,…

vladimir vulić

Ni več »standardnega« ali »privzetega« načina dela

bla
MMARKETING

Priporočila znancev imajo (še vedno) pomembno vlogo pri izbiri…

Intervju

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Naši avtorji