andraž tori
Intervju

»Umetna inteligenca bo spremenila razmerja v ustvarjanju vsebin«

Z Andražem Torijem smo se pogovarjali ob nastopu nove funkcije v Outbrainu, matičnem podjetju Zemante, kjer je postal novi član uprave. Kot direktor produkta bo bdel nad vsem produkti Outbraina.

Andraž Tori je leta 2007 z Bojanom Špetićem ustanovil Zemanto, enega prvih slovenskih zagonskih podjetij. Zemanto je leta 2017 prevzelo podjetje Outbrain, ki je razvilo platformo za priporočanje vsebin, letos pa končuje integracijo Zemante. Poleg pomena umetne inteligence za ustvarjanje vsebin in uporabe medijev smo se s Torijem pogovarjali tudi o tem.

Kaj boste počeli na novem delovnem mestu? Kaj bo drugače kot prej?

Skrbel bom za prihodnost celotne palete Outbrainovih produktov, tako priporočilnih sistemov kot tudi oglaševalske platforme. Prej sem se osredotočal predvsem na algoritemski del, in sicer kaj pokazati kateremu uporabniku ob katerem času.

»Naša industrija vstopa v dobo umetne inteligence, kjer bosta poslovne izide gnala avtomatizacija in strojno učenje.« - kakšne so vaše napovedi v tem kontekstu? Koliko bo to vplivalo na kadrovanje?

Spremenila se bodo razmerja v tem, kako težko je ustvarjati različne vsebine, zato se bo spremenil ustvarjalen proces. Težko pa je napovedati, katera vloga se bo najbolj spremenila - bo to novinarska ali pa morda vloga oblikovalcev ali piscev marketinških besedil? A bistvena formula se ne spreminja - uporabniki želimo informacije in razvedrilne vsebine in oglaševalci želijo našo pozornost. Orodja umetne inteligence pa bodo vsem pomagala, da bodo hitreje in bolje opravljali svoje delo.

Kaj konec integracije Zemante v Outbrain pomeni za ljubljansko ekipo?

To je bil zadnji korak daljšega procesa, kjer smo se trudili pozitiven ugled znamke Zemante kot zaposlovalca prenašati na novo blagovno znamko Outbrain. Interno pa je cilj, da posameznik na vprašanje kje dela, odgovori »Outbrain"«, čeprav je prej pet let odgovarjal drugače. Hkrati pa smo že nekaj let povsem integrirani v ekipe matične družbe in marsikdo iz Ljubljane je del ekipe v drugih Outbrainovih pisarnah ali jih celo vodi. Vse skupaj zaključujemo z uradnim preimenovanjem slovenskega podjetja v Outbrain d.o.o in selitvijo v nove prostore. Ob tem bomo organizirali še konferenco o prihodnosti medijev.

Katere novosti načrtujete na področju kulture podjetja?

Kot podobna tehnološka podjetja smo prešli na hibridno delo in še vedno se učimo, kako najbolje uporabljati tako pisarno kot delo od doma. Imamo zelo dobro kulturo sodelovanja in predvsem je vprašanje kako to kar najbolje ohranjati, ko se ekipe in poslovni cilji spreminjajo.

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji