borut pahor
Aktualno

Borut Pahor s svojim podkastom

Mastercard, portal Metropolitan in Borut Pahor so svoje moči združili v podkastu, ki ga vodi prav nekdanji predsednik Republike Slovenije. V načrtu je 10 epizod, osrednja tema pa je navdih.

Borut Pahor delček svoje poklicne kariere nadaljuje kot voditelj podkasta. Nedavno je bila namreč objavljena prva epizoda podkasta »Mastercard podkast navdiha«, v kateri se je pogovarjal s svojo vzornico Korino Korper. Po besedah Tomaža Drozga, direktorja medijske hiše Adria Media Ljubljana, ki upravlja portal Metropolitan, ki je v okviru svoje platforme Metroplay tudi avtor podkasta, je prva epizoda že v prvem tednu presegla 100 tisoč ogledov. »To je tudi potrditev, da se je vsebina z občinstvom povezala na čustveni ravni. V naslednjih mesecih prihaja še devet epizod z zares izjemnimi sogovorniki,« pojasnjuje.

Snemajo v zapuščeni industrijski stavbi

Za lokacijo snemanja so izbrali zapuščeno tovarno v Mariboru, za produkcijo je posrbel XO Studio. »Gledalec videopodkasta se sredi njene sivine lažje osredotoči na navdihujočo zgodbo naših gostov; lokacija torej podkrepi vsebino našega podkasta. Ta zapuščena, prašna, že skoraj distopična lokacija, predstavlja lep kontrast našim gostom, ki so polni optimizma, strasti in navdiha,« je povedal Miha Šubic, režiser XO Studio, ki dodaja: »Hkrati pa zapuščena industrijska stavba sama po sebi prenaša sporočilo našega podkasta, da ko pomislimo, da je nečesa konec, lahko to najde življenje in smisel v povsem novi zgodbi. In v teh prostorih ustvarjamo marsikatere nove zgodbe.«

borut pahor

»Zdelo se mi je precej kul, da se je kot prvi uradni sponzor ponudil Mastercard, prav za ta podkast, o katerem govorimo. Želel sem si blagovno znamko, ki je poznana in ima izdelan imidž perfektnosti in globalnosti,« je povedal nekdanji slovenski predsednik. (Foto: Sami Rahim)

»Ne bi rad zamudil stika z novostmi«

Na vprašanje, zakaj se je odločil voditi podkast, je Borut Pahor za MM povedal, da ga zanima dogajanje v sodobnih medijih, spremlja pa tudi razvoj novih orodij v družbeni komunikaciji. »Podkast je ponudil nov način za to, kako si ljudje prisluhnejo in zazdelo se mi je, da najbrž obstajajo razlogi, zakaj je naenkrat postal tako priljubljen. Sam ga iz profesionalnih razlogov ne potrebujem. To je čisto nekaj drugega, kot je bilo v času politične kariere nujno imeti Twitter, Instagram ali Facebook; najbolje vse skupaj. Vendar pa ne vem, kako se bo odvrtela moja prihodnost in ne bi rad zamudil stika z novostmi v komunikacijskih priložnostih,« je povedal Borut Pahor. Ob tem dodaja, da se z vodenjem podkasta uči in marsikaj bolje razume.

Ljudje potrebujemo pogovor

»Če je doslej veljalo, da si poslušalci radijskih postaj želijo predvsem glasbo in vmes drobno kramljanje, so podkasti pokazali, da ljudem ni odveč po celo uro brez prekinitev in oglasov – pozor, celo brez glasbe! – poslušati pogovora. To pomeni, da ljudje cenimo in potrebujemo pogovor, da zanimamo drug drugega, da se želimo poslušati,« je povedal. Kot pravi, se mu vse to zdijo velika odkritja in zato je rad poleg.

»Sodelovanje z Metropolitanom, Metroplayem in Mastercardom mi je omogočilo, da sem dobil svoj podkast hitreje, kot bi ga lahko razvil sam, in da je narejen zares profesionalno, verjetno celo najbolj profesionalno ta hip. To mi je všeč. Našli smo se tudi glede teme. Sam sem želel govoriti o navdihu, strasti, ljubezni do življenja in oni prav tako,« je še povedal.

Podkasti kot dostop do različnih vsebin in tematik

Pri Mastercardu so se po drugi strani odločili za sodelovanje s spletnim portalom Metropolitan in Borutom Pahorjem, ker podkaste vidijo kot enega od bolj priljubljenih medijev, ki omogočajo dostop do različnih tematik in vsebin. »Podkasti so v zadnjem času namreč postali pomemben medij za ustvarjanje neodvisnih vsebin in globljih razprav o določenih temah, kar je pridobilo veliko priljubljenost med poslušalci, ki iščejo kakovostne in relevantne vsebine. Naš cilj je pritegniti širše občinstvo in posledično imeti čim večjo poslušanost vsebin, kjer bodo gostje skupaj z voditeljem iskali način, kako odkrivati in dosegati svoje potenciale, preseči ustaljene okvirje in ustvariti izpopolnjeno življenje,« dodaja Aleš Petejan, direktor marketinga v Mastercard Slovenija.

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji