re:do
Aktualno

re:do sledi uporabnikom

Digitalni mobilni ponudnik re:do in agencija SHIFT sta se predstavili z za slovenski trg nekonvencionalnim pristopom do zunanjega oglaševanja. Privoščili so si tudi svoje tekmece.

Najprej smo v uredništvu MM-u opazili velike oglasne plakate izven okvirja. Kot so povedali v agenciji, so z njimi mimoidoče želeli spodbuditi, da zaživijo po svoje in tudi sami stopijo z ustaljenih tirnic.

re:do

V središču mesta in pred stavbe tekmecev so postavili kavče. »Z njimi uporabnikom sporočamo, da jim z re:dojem ni treba stati v vrsti pred poslovalnicami, saj lahko vse uredijo s svojim telefonom,« pojasnjujejo.

re:do

Na tržnici so med sadje in zelenjavo namestili table, ki ljudi opominjajo, da produktov na tržnici sicer ne morejo brezplačno poskusiti, lahko pa 14 dni brezplačno poskušajo re:do.

re:do

Za konec so uporabnikom želeli sporočiti, da jim ekipa re:do, tako kot burek, nudi toplo podporo 24/7, zato so svojo kreativno rešitev umestili k Bureku Olimpija. »Tam so ljudem, poleg pomoči re:do, ponudili tudi dodatne prtičke, ki jih nikoli ne zmanjka – ampak to je že druga prednost re:doja, o kateri bomo govorili ob drugi priložnosti!« so povedali.

re:do

Intervju

Joanna Parsons
22. 05. 2025

Danes se začenja SKOJ, na katerem bo ena od ključnih govork Joanna Parsons, ki na…

»Ljudje nismo narejeni za to, da smo ves čas zaposleni in nekaj proizvajamo. Ni nam treba biti ves čas v akciji. Možgani počnejo neverjetne stvari,…

amcham
15. 05. 2025

Kaj se zgodi, ko se na hodnikih IE Business School v Madridu srečata dve radovedni osebi…

Če zdaj gledam nazaj, bi verjetno morali več vlagati v kombinacijo učinkovitostnega marketinga in znamčenja, ne pa samo v prvega.

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

Ime Swiss Watch Gang je izbral strateško, na podlagi SEO-logike: »Swiss« zaradi Švice in švicarskih ur, »watch« zaradi ur, »gang« pa namesto bolj…

Naši avtorji