re:do
Aktualno

re:do sledi uporabnikom

Digitalni mobilni ponudnik re:do in agencija SHIFT sta se predstavili z za slovenski trg nekonvencionalnim pristopom do zunanjega oglaševanja. Privoščili so si tudi svoje tekmece.

Najprej smo v uredništvu MM-u opazili velike oglasne plakate izven okvirja. Kot so povedali v agenciji, so z njimi mimoidoče želeli spodbuditi, da zaživijo po svoje in tudi sami stopijo z ustaljenih tirnic.

re:do

V središču mesta in pred stavbe tekmecev so postavili kavče. »Z njimi uporabnikom sporočamo, da jim z re:dojem ni treba stati v vrsti pred poslovalnicami, saj lahko vse uredijo s svojim telefonom,« pojasnjujejo.

re:do

Na tržnici so med sadje in zelenjavo namestili table, ki ljudi opominjajo, da produktov na tržnici sicer ne morejo brezplačno poskusiti, lahko pa 14 dni brezplačno poskušajo re:do.

re:do

Za konec so uporabnikom želeli sporočiti, da jim ekipa re:do, tako kot burek, nudi toplo podporo 24/7, zato so svojo kreativno rešitev umestili k Bureku Olimpija. »Tam so ljudem, poleg pomoči re:do, ponudili tudi dodatne prtičke, ki jih nikoli ne zmanjka – ampak to je že druga prednost re:doja, o kateri bomo govorili ob drugi priložnosti!« so povedali.

re:do

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji