merkur M.A.I.A.
Aktualno

Kako je Merkur uvedel virtualno pomočnico

Virtualna pomočnica M.A.I.A. temelji na podobni tehnologiji kot ChatGPT, za zdaj pa informira kupce v kategoriji vrt.

V Merkurju poudarjajo odličnost uporabniške izkušnje in sledenje trendom. Zato so se po besedah Maje Ambrož, vodje strateškega marketinga v Merkurju,  podali tudi na pot vključevanja umetne inteligence (UI) v procese odnosov s kupci. Več kot tisoč članski Merkurjevi prodajni ekipi v centrih po Sloveniji se je  tako pridružila M.AI.A, Merkurjeva virtualna pomočnica, ki bo skrbela za informiranost kupcev o izdelkih, najprej v kategoriji vrt.

»Storitev uporabnikom omogoča postavljanje vprašanj, povezanih z uporabo različnih Merkurjevih produktov. M.AI.A ima trenutno bogat nabor odgovorov na vprašanja, povezana z izdelki iz kategorije vrt.  Do klepeta z virtualno svetovalko lahko uporabniki tako dostopajo ob skoraj 500 izdelkih v spletni trgovini merkur.si, ali pa v Merkurjevih centrih, kjer so izbrani artikli označeni s posebnimi QR kodami,« pojasnjuje Ambroževa.

Odzive uporabnikov opredeljuje kot odlične. »Po prvem dnevu in pol, ko smo zares dali samo eno objavo na Facebook, je M.AI.A dobila preko 1000 sporočil, od tega 99 odstotkov navezujočih na izdelke in uporabo le-teh. Kot kaže, kupci takšno asistenco pozdravljajo,« je zadovoljna sogovornica.

Nadgrajena tehnologija ChatGPT

Asistentko (M.AI.A) temelji na tehnologiji, na kateri temelji  storitev ChatGPT, ki je v zadnjih mesecih najbolj »zaslužna« za množično uporabo umetne inteligence. Razvoja rešitve so se po besedah Ambroževe lotili s pomočjo nekaterih svetovalcev v trgovinah, kjer bo M.AI.A služila tudi kot pripomoček zaposlenim za svetovanje strankam. »Merkurjeva nova »sodelavka« bo tako še nadgradila Merkurjevo svetovalsko znanje. Razvijalci so jo prilagoditi tako, da je pripravljena na usmerjen pogovor o posameznih izdelkih. Rešitev preverja podatke v podatkovni bazi in jih sinhronizira s podatkovnimi bazami orodja ChatGPT. M.AI.A tako znanje orodja, ki je naredilo revolucijo na področju umetne inteligence, nadgrajuje z bogatim Merkurjevim znanjem o izdelkih,« pojasnjuje Ambroževa.

V praksi to pomeni, da bo uporabnik lahko dobil informacijo, o kateri bi lahko prej le sklepal. Na primer, če je orhideja, ki jo kupuje, primerna za domače živali, oziroma koliko svetlobe potrebuje. M.AI.A bo tako znala po besedah sogovornice zajeti tista drobna »človeška« znanja, ki jih zgolj teksti in opisi ne uspejo.

Dolgoročno bo M.A.I.A bdela na 60 tisoč izdelki

Za konec nas je zanimalo, ali nameravajo pomočnico in njene sposobnosti kakor koli razširiti. Ambroževa poudarja, da je projekt trenutno v BETA verziji, kar pomeni »začetni, testni« fazi, ki bo postregla uporabne uvide, da bo M.AI.A kmalu lahko zaživela v še nadgrajenih okvirih. »Dolgoročno računamo, da bo storitev na voljo pri več kot 60 tisoč izdelkih, ki jih ponujamo, jasno pa imamo začrtan tudi fazni razvoj rešitve nasploh, z namenov, da bo zares prispevala k odlični uporabniški izkušnji in pohitrila nakupno pot uporabnika,« sklene Ambroževa.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji