princess
Aktualno

Zakaj je znamka Alpine Princess postala Alpine Nation

Priljubljena pohodniška znamka z novim imenom poudarja kakovost izdelkov in vključenost uporabnikov.

Blagovna znamka Alpine Princess je postala prava institucija med slovenskimi pohodnicami in zvezdnica družbenih omrežij, ki pa se je kljub veliki prepoznavnosti odločila za prenovo blagovne znamke in spremembo imena. »Ko smo pred štirimi leti izbirali svoje ime, smo se odločili za Alpine Princess, ker je zabavno in gre hitro v uho. Od takrat neprestano rastemo in se razvijamo. Zdaj je prišel trenutek, da se te spremembe odrazijo tudi v imenu,« je za MM povedala Manca Polovšak, operativna direktorica.  

Ob tem dodaja, da vrednote, poslanstvo in predanost vrhunskim izdelkom ostajajo enake, spreminja se le ime. »S težkim srcem se poslavljamo od Alpine Princess, saj smo tudi s pomočjo imena, ki si ga vsi hitro zapomnijo, zgradili skupnost žensk, ki jo združujeta aktivno preživljanje prostega časa ter ljubezen do hribov in narave,« pravi in dodaja, da je staro ime znamke morda včasih namigovalo tudi na to, da je videz pomembnejši od kakovosti.

»S ponosom lahko potrdimo, da veliko energije posvetimo čudovitim dizajnom in eleganci, vendar pa enako količino truda namenjamo kakovosti izdelkov, ki morajo prestati vse fizične napore in vremenske razmere, za katere so izdelani. Mislimo, da bo novo ime to bolje izražalo,« nam je povedala Polovšakova. Po njenih besedah so s sodelavci v teh letih spoznali, da se nekatere uporabnice težje poistovetijo z besedo »princess« (v prevodu princesa). »Zato to besedo menjamo z 'nation' (v prevodu narod ali ljudstvo, op. p.), ker verjamemo, da bomo bolj vključujoči in se bodo z nami identificirali tudi tisti, ki se v besedi 'princess' ne najdejo,« sklene.

alpine nation

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji