princess
Aktualno

Zakaj je znamka Alpine Princess postala Alpine Nation

Priljubljena pohodniška znamka z novim imenom poudarja kakovost izdelkov in vključenost uporabnikov.

Blagovna znamka Alpine Princess je postala prava institucija med slovenskimi pohodnicami in zvezdnica družbenih omrežij, ki pa se je kljub veliki prepoznavnosti odločila za prenovo blagovne znamke in spremembo imena. »Ko smo pred štirimi leti izbirali svoje ime, smo se odločili za Alpine Princess, ker je zabavno in gre hitro v uho. Od takrat neprestano rastemo in se razvijamo. Zdaj je prišel trenutek, da se te spremembe odrazijo tudi v imenu,« je za MM povedala Manca Polovšak, operativna direktorica.  

Ob tem dodaja, da vrednote, poslanstvo in predanost vrhunskim izdelkom ostajajo enake, spreminja se le ime. »S težkim srcem se poslavljamo od Alpine Princess, saj smo tudi s pomočjo imena, ki si ga vsi hitro zapomnijo, zgradili skupnost žensk, ki jo združujeta aktivno preživljanje prostega časa ter ljubezen do hribov in narave,« pravi in dodaja, da je staro ime znamke morda včasih namigovalo tudi na to, da je videz pomembnejši od kakovosti.

»S ponosom lahko potrdimo, da veliko energije posvetimo čudovitim dizajnom in eleganci, vendar pa enako količino truda namenjamo kakovosti izdelkov, ki morajo prestati vse fizične napore in vremenske razmere, za katere so izdelani. Mislimo, da bo novo ime to bolje izražalo,« nam je povedala Polovšakova. Po njenih besedah so s sodelavci v teh letih spoznali, da se nekatere uporabnice težje poistovetijo z besedo »princess« (v prevodu princesa). »Zato to besedo menjamo z 'nation' (v prevodu narod ali ljudstvo, op. p.), ker verjamemo, da bomo bolj vključujoči in se bodo z nami identificirali tudi tisti, ki se v besedi 'princess' ne najdejo,« sklene.

alpine nation

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji