telekom slovenije
Aktualno

»Uporabnikom poenostavljamo življenja«

Kot četrto v seriji o slovenskih telekomunikacijskih podjetjih predstavljamo Telekom Slovenije. Kot svoje glavne adute izpostavljajo predvsem varnost ter razmerje med ceno in kakovostjo.

Nekateri bolje informirani, drugi manj

Uporabniki so po opažanjih Andreje Lenart, direktorice marketinga v Telekomu Slovenije, vedno bolj in vedno bolje informirani. Kot pravi, pri tem pogosto zelo dobro vedo, kaj želijo, ko se odločajo za komunikacijske storitve. »Vedo, kakšen mobilni telefon ali koliko prenosa podatkov želijo, jasno jim je, kaj pomenijo hitrost, varnost in zanesljivost, želijo NEO, ki omogoča upravljanje televizijskih vsebin z glasom, in podobno. Spet drugi pa potrebujejo tudi nasvet in pomoč pri zbiri zanje optimalnega paketa, programske sheme, mobilnega telefona in podobno,« ugotavlja. Po njenih opažanjih uporabniki v nakupnem procesu večinoma pregledajo spletne strani, nekateri že prej, drugi pa med samim procesom.

Ključna kombinacija cene, kakovosti storitev, uporabniške izkušnje in zaupanja

Cena in kakovost sta po besedah sogovornice ključna dejavnika, ki jima lahko dodajo še uporabniško izkušnjo in zaupanje kot posledico dolgoletnega odgovornega nastopa na trgu. »Pri ceni jim je pomembno, da za svoj denar dobijo najboljšo vrednost. Rezultati zadnje raziskave Best Buy Award so pokazali, da smo v Telekomu Slovenije po mnenju slovenskih potrošnikov med ponudniki telekomunikacijskih storitev najboljši ponudnik v razmerju med ceno in kakovostjo tako internetnih kot mobilnih storitev.«

V Telekomu Slovenije ugotavljajo tudi, da je uporabniška izkušnja zelo pomembna. »Gre za percepcijo in subjektivno oceno vsakega posameznika in vsak jo doživlja drugače, zato v Telekomu Slovenije zagotavljanju odlične uporabniške izkušnje na vseh točkah stika, ki ga imajo uporabniki z nami, namenjamo zelo veliko pozornosti.« Ob tem dodaja, da je nekaterim uporabnikom zelo pomembno, da jim na prodajnem mestu svetujejo glede izbire optimalnega paketa in drugih komunikacijskih storitev glede na njihovo uporabo. »Drugim pa sta najpomembnejši zanesljiva in hitra povezava z internetom ter odlična izkušnja spremljanja televizije, kjer je naša televizijska plaftorma NEO, ki omogoča enostavno glasovno upravljanje vsebin v slovenščini, izredno dobro sprejeta,« pojasnjuje.

Po besedah sogovornice se odlična uporabniška izkušnja gradi tudi s tem, da lahko uporabniki kupujejo izdelke na obroke, ki se jim obračunajo na računu za komunikacijske storitve, v nekaj dneh pa izdelke prejmejo na dom. »Stična točka vseh naših uporabnikov pri tem je, da se pri Telekomu Slovenije počutijo varne in da vedo, da bomo poskrbeli za nemoteno in varno uporabo storitev, brez katerih si danes ne predstavljamo več življenja.«

Oglaševalske akcije so podpora vsem fazam nakupnega procesa

Na vprašanje, kako oglaševalske akcije vplivajo na izbiro ponudnika, v Telekomu Slovenije odgovarjajo, da so te predvsem podpora za različne oziroma vse faze nakupnega procesa, to je zaznavo, izbiro, uporabo in zvestobo. »Glede na cilje posamezne akcije, trženjski vpogled v posamezno ciljno skupino in nakupno fazo, v kateri se posameznik nahaja, prilagajamo vsebino, nagovor in komunikacijski splet. V 30 letih, odkar smo slovenskim uporabnikom omogočili mobilno telefonijo in dostop do interneta, smo imeli veliko izredno uspešnih oglaševalskih akcij,« pravi Andreja Lenart. Danes stavijo na  akcijo »Brez kompromisov«, s katero uporabnike nagovarjajo, naj, ko gre za telekomunikacijske storitve, ne pristajajo na kompromise in naj kakovost postavijo na prvo mesto. »Ne nazadnje je vse, kar počnemo v službi ali doma, povezano s telekomunikacijskimi storitvami, zato potrebujemo kakovostno povezavo, varno omrežje in zanesljivo delovanje,« je prepričana sogovornica.

Steber slovenske digitalne družbe

Vprašali smo jo še, kako v hudi konkurenci skrbijo za lastno diferenciacijo na trgu. Kot odgovarja, je Telekom Slovenijesteber slovenske digitalne družbe. »Že več kot 30 let smo nosilci tehnološkega razvoja. Imamo največjo, najsodobnejšo in lastno zanesljivo IKT-infrastrukturo, ki jo nenehno nadgrajujemo in ki jo uporabljajo tudi vsi večji domači operaterji. Hkrati se tudi na področju razvoja storitev in ponudbe nikoli ne ustavimo. Soustvarjamo trende in tehnološke možnosti spreminjamo v za uporabnike koristne rešitve,« pojasnjuje. Ob tem omenja storitev televizije NEO, mobilne storitve, E-oskrbo, s katero starejšim omogočajo varno bivanje v domačem okolju, VALÚ za enostavno plačevanje z mobilnim telefonom ali Telekomovo e-trgovino. »Na vsakem koraku uporabnikom omogočamo enostavno uporabo najsodobnejših tehnologij z namenom, da jim poenostavljamo življenja. In to naši uporabniki prepoznavajo in cenijo,« sklene sogovornica.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji